xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כתב אישום נגד שני מצילים בבריכה בגין גרימת מוות ברשלנות

לא השגיחו בשעה שהילד נכנס למים העמוקים וטבע: כתב אישום הוגש היום נגד שני מצילים בבריכה בבאר שבע בגין גרימה ברשלנות למותו של ילד בן 10 לפני כ-3 שנים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בריכה / צילום: Pixabay
בריכה / צילום: Pixabay

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום כנגד שני מצילים המואשמים בגרימה ברשלנות למותו בטביעה של ילד בן 10 בריכה בבאר שבע.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשמים אלכסיי חזנוביץ' (50) ומשה ברינה (62), הועסקו כמצילים בבריכת "בית יציב" בבאר שבע.

בתאריך ה-15.7.17, הגיע לבריכה ילד בן 10 עם משפחתו, נכנס למים עם חבר ובמהלך משחק עם משקפת שהעבירו מאחד לשני, התרחק מספר מטרים משפת הבריכה לכיוון המרכז וטבע, מאחר ולא ידע לשחות.

בכתב האישום צויין, כי בהיותם מצילים בבריכה, היו מחויבים הנאשמים בכל העת להימצא במקום שיאפשר להם גישה מידית למים ולעמדת ההצלה, וכן היו מחויבים לקיים תצפית נאותה לעבר שטח הבריכה. זאת במסגרת תפקידם ובכדי למנוע טביעות ותאונות בבריכה, להגיש במים עזרה לזקוקים לה ולמנוע מהמתרחצים שאינם יודעים לשחות להימצא במים העמוקים.

אולם, חרף מחויבותם זו כאמור, בשום שלב לא הבחינו הנאשמים בכך שהילד, שלא ידע את מלאכת השחיה, סיכן את עצמו ונכנס לאזור המים העמוקים בבריכה, ולא הבחינו בטביעתו.

רק לאחר שכבר הוצא מן המים, הבחינו הנאשמים במתרחש וניגשו לטפל בילד, לאחר, ורק לאחר שהוזעקו ע"י האנשים ששהו בבריכה – הודגש בכתב האישום.

בכך, על פי כתב האישום, גרמו הנאשמים למותו המצער של הילד, וזאת עקב רשלנותם שהתבטאה בכך שלא קיימו תצפית נאותה לעבר הבריכה, כשבשל כך בשום שלב לא הבחינו בכניסתו למים העמוקים אף על פי שלא ידע לשחות, ובטביעתו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x