xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כשה"המטורפים" חזו את המציאות | טור דעה

שתי החשיפות של עמית סגל עשו רעש וצילצולים במדינת ישראל. אך במשך שנים, פעם אחר פעם, אותו רעש וצילצולים - נחשב כבדיחה על הביביסטים; נכון. מנדלביט לא אמר ששי ניצן לחץ עליו דווקא בתיקי נתניהו, אך אדיוט לא יחשוב שיש קשר ביניהם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ראש הממשלה: צילום משרד ראש הממשלה
ראש הממשלה: צילום משרד ראש הממשלה

לאחר החשיפה של עמית סגל על ה"טיוח" שהיה בתיקי נתניהו, ולאחר שהיום התווספה גם החשיפה שלו ושל גיא פלג – נראה כי מה שאמרו במשך שנים, תומכי נתניהו, הביביסטים – התברר כנכון.

במשך שנים, פעם אחר פעם, דעתם של הביביסטים הוצגה כבדיחה. לא רק בקרב פעילי השמאל ואנשי התקשורת, אלא גם על ידי אנשי ימין. אף אחד לא האמין שמערכת המשפט, שמבחינת רבים נחשבה עד עתה כ"קודש קודשים", מסוגלת להיות עם כשלים רבים. ויותר מזה – שיקולים אישיים ופוליטיים. הפסקה מההקלטות שהתפרסמו היום, היא הפסקה הבאה, לדעתי היאנהכי מציגה את הסברה של תומכי נתניהו.

מנדלבליט: "אני מסביר לך, יש לי תיק פתוח. אני לא יודע, אני יש לי תיק מב"ד (ממתין לבירור דין). אני לא יודע."
נוה: למה לא? למה אתה לא… האמת? אתה הבוס שלו.
מנדלבליט: אבל לא על זה, זה תיק אישי שלי.

זה לדעתי הפסקה החשובה ביותר בהקלטה, שעיקרה – מנדלביט אומר ששי ניצן הוא הבוס. פסקה כזאת הביביסטים לא יכלו לחלום שתצא החוצה, מה שהכי מוכיח – שהם צדקו.

נתניהו, שהוביל את תומכיו לתקוף את תהליך משפטו, אמר לאחר שהוגש נגדו כתב האישום ב21 בנובמבר 2019, לפני 10 חודשים: "כתב החשדות, שפורסם כמה כתבות לפני החלטות הבוחר.. העובדות הללו ממחישות – עד כמה תהליך זה נגוע בשיקולים זרים".

נאום נתניהו לאחר הגשת כתב אישום

אני זוכר את הערב הזה. לא היה אחד באולפנים שלא אמר שזוהי המתקפה הכי מכוערת שנתניהו הגיע אליה. לא היה אחד שלא חשב שהוא אומר את זה עם טעם (מה שלדעתי נכון). לא היה אחד שחשב, שחלילה, הוא צודק.

נכון. מנדלביט לא אמר ששי ניצן לחץ עליו דווקא בתיקי נתניהו, אף אדיוט לא יחשוב שיש קשר ביניהם. קשה להאמין, שנתניהו האמין עד כמה האמרה שלו של שיקולים זרים – אכן קיימת. אך בזמן האחרון, כשזה עוד לא קצה הקרחון, העובדות פשוט מדברות בעד עצמן.

יש כשלים עצומים במערכת המשפט. ולסיכום, נראה שאלה שנראו כהוזים באולפנים – מתברר כי הם אלה שחזו את העתיד. אלה שהאמינו שמנהיגם חף מפשע. ועוד לחשוב כמו שאמרתי, שזה עוד לא קצה הקרחון.

צריך להזכיר כמובן, שזה כלל לא מוציא את נתניהו צדיק בסדום – אך בטח לא כעשו הרשע

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x