xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כלכלנים בכירים בבריטניה: "סגר הורג יותר ממה שהוא חוסך חיים"

"סגר הורג יותר בריטים ממה שהוא חוסך חיים", כך מזהירים כלכלנים מובילים בבריטניה, הם אמרו כי אסטרטגיית המאבק בנגיף הקורונה של הממשלה מגיע עם מחיר כבד מאד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

שלושה מומחים כלכלנים הציגו ראיות לוועדת האוצר בבריטניה, וקראו לראש הממשלה, בוריס ג'ונסון, לחשוב מחדש על גישתו. שניים מהם טענו כי הסגרים כבר גרמו לסבל רב יותר מתועלת, ופגעו בכלכלה, בבריאות הנפש ובסיכויי העבודה.

ג'יג'י פוסטר, פרופסורית באוניברסיטת ניו סאות' ויילס, אשר יעצה למדיניות האוסטרלית בנוגע לקורונה אמרה: "ברור מאוד שבריטניה הורגת הרבה יותר אנשים באמצעות סגר והשעיית שירותי בריאות ממה שהיא יכולה להציל מקורונה".

דייוויד מיילס, מאימפריאל קולג' בלונדון, אמר כי "סגר קצר וקולע יכול היה להיות יעיל, אך סגר של שלושה חודשים לא נראה הגיוני".

טוני ייטס, ממכון החשיבה של 'קרן רזולוציה' אמר כי הוא נזהר מהורדת ההגבלות בצורה מהירה מדי, אך אמר כי "הסגר הראשון היה צריך להסתיים מוקדם יותר".

פרופסור פוסטר המליצה לקובעי המדיניות למקד את המשאבים בהגנה על קשישים ופגיעים. היא טענה כי נתונים עולמיים של ארגון הבריאות העולמי הצביעו על כך שקורונה אינו קטלני עבור רוב האנשים, וכולם צריכים לנהל את עסקיהם כרגיל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x