xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כך הגיבו ברשת על הסכם נרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות

בעקבות ההסכם שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות הרשת גועשת; טרמאפ בטוויטר: "פריצת דרך אדירה היום, הסכם שלום היסטורי בין שני ידידינו הגדולים, ישראל ואיחוד האמירויות!"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן

הרשת געשה בעקבות הסכם השלום שדווח היום (חמישי) בין ישראל לאיחוד האמירויות. מגשר ההסכם הוא נשיא ארצות הברית דונלד טרמאפ שצייץ בטוויטר "פריצת דרך אדירה היום! הסכם שלום היסטורי בין שני ידידינו הגדולים, ישראל ואיחוד האמירויות!"

כאמור הסכם השלום נחתם בעיקר לאחר שישראל הסכימה לדחות את החלת הריבונות, לבקשת ארצות הברית כדי שאיחוד האמירויות יוכלו לחתום.

יועצו הבכיר של טראמפ, ג'ארד קושנר במסיבת העיתונאים: "אני מודה לנשיא. הנשיא מעודד אותנו לנקוט בגישה חדשנית, הוא משתמש בהיגיון בריא ומנסה לאחד אנשים ע"י פנייה למכנה המשותף. הוא השיג דברים שאחרים לא הצליחו להשיג. זה מביא תקווה לכך שבעיות העבר לא דנות אתכם לקונפליקט. עכשיו יהיה ניתן לקחת טיסה מדובאי לתל אביב – צעד מדהים בשביל השלום בעולם, לארה"ב, לישראל ולאבו דאבי"

בצלאל סמוטריץ הגיב בטוויטר: "‏נרמול היחסים עם איחוד האמירויות הוא צעד חשוב, אבל הוא אינטרס שלהם מול אירן כאויב משותף לא פחות משהוא אינטרס שלנו ולכן לא יעלה על הדעת שאנחנו נידרש "לשלם" בתמורתו בהקרבה של אינטרס חיוני כמו החלת הריבונות ביהודה ושומרון והורדת איום הקמת מדינת הטרור הפלשתינית מסדר היום"

יו״ר מרצ ח״כ ניצן הורוביץ אמר כי ״הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות בתמורה לביטול כוונות הסיפוח, מוכיח בדיוק נמרץ את מה שמרצ מדגישה: הדרך לנורמליזציה עם העולם הערבי תבוא רק כאשר ייפסקו אשליות הסיפוח המסוכנות של הימין, ונשוב למו״מ מדיני על פתרון שתי המדינות״.

פרשן ערוץ 20 שמזוהה עם הימין שמעון ריקלין הגיב בטוויטר:‏ שלום לראש הממשלה. ביאסת. אתה יודע ואנחנו יודעים שיש כבר שיתוף פעולה מלא עם איחוד האמירויות. לכן הכותרת של נירמול היחסים איתם זו בדיחה. אבל ריבונות. זו הזדמנות של פעם בדור. שוב האכלת אותנו זובור בנושא הריבונות. אנחנו איתך כל הדרך בעוול שעושים לך. ואתה לא מקדם שום נושא ימני. עד מתי?"

שר העבודה והרווחה איציק שמולי: ״ההסכם ההיסטורי בין ישראל והאמירויות פותח עידן חדש של מימוש הזדמנויות חשובות והתמודדות מול סכנות משותפות באזורנו. למרבה השמחה, מה שהחל כמהלך מסוכן שעלול היה להצית תבערה ולדחוף את ישראל לתהום, מסתיים כהסכם שלום חשוב ומעורר תקווה שיוסיף לבטחון, ליציבות ולשגשוג שלנו ושל שכנינו״

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ: "אני מברך על ההסכם החשוב והמשמעותי ומודה בראש ובראשונה, לנשיא ארה"ב דונאלד טראמפ, ידיד אמת של ישראל יחד עם ראש הממשלה נתניהו ושייח' מוחמד בן זייד".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x