xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כוחות צבא של קים ג'ונג און מצפון קוריאה הרגו בנהר פקיד מדרום קוריאה ושרפו את גופתו לאחר שלכאורה ניסה לערוק לצפון קוריאה

סיפור לא שגרתי עם הרבה סימני שאלה, חיילי צפון קוריאה ירו בפקיד דרום קוריאני ושרפו את גופתו, לאחר שלכאורה הוא ניסה לערוק לצפון, המקרה נדיר מאד, מאחר ואזרחי הצפון מנסים לערוק לדרום הדמוקרטי, ולא להיפך, צפון קוריאה לא הגיבה לדיווח
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דרום קוריאה אילוסטרציה: צילום Pixabay
דרום קוריאה אילוסטרציה: צילום Pixabay

דרום קוריאה הודיעה היום (חמישי), כי חיילים מצבא קוריאה הצפונית ירו בבכיר בממשלת דרום קוריאה שייתכן וניסה לערוק לצפון, והציתו את גופתו מחשש שהוא נושא את נגיף הקורונה, לאחר שמצאו אותו צף במים ליד גבול הים השנוי במחלוקת של שתי המדינות.

הבכיר בממשלת דרום קוריאה אחראי על הדיג בדרום קוריאה נעלם מספינה ממשלתית שבדקה ביום שני האחרון אזור פוטנציאלי לדיג באזור הגבול, יום אחר כך הוא נמצא במימי צפון קוריאה.

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", צפון קוריאה שלחה גורמים רשמיים לבושים במסכות גז על סירה ליד האיש כדי לבדוק מדוע הוא היה שם ביום שלישי אחר הצהריים. בהמשך היום הגיעה סירת חיל הים של צפון קוריאה ופתחה לעברו באש, כך מסר משרד ההגנה של דרום קוריאה. אנשי הסירה עם מסכות גז וחליפות מגן, שפכו דלק על גופתו והציתו אותה, כך לפי משרד הביטחון של דרום קוריאה, במשרד נמסר כי לא ברור מה גרם למותו והאם מת לאחר שנורה.

הסיבה המדויקת לירי לעבר הפקיד בן 47 ששמו לא פורסם, לא ברורה, אך ייתכן כי חיילי צפון קוריאה פעלו על פי פקודות שנתן המנהיג קים ג'ונג און לגבי נגיף הקורונה, כך אמר בכיר בצבא דרום קוריאה. על פי דיווחים בדרום קוריאה, קים ג'ונג און הודיע לפני מספר שבועות, כי כל אדם שינסה להבריח את הגבול, יש לירות בו במיידי, החשש של קים מהידבקות המונית שלא תקבל מענה ראוי, מאחר ומערכת הרפואה של צפון קוריאה לא מסוגלת לעמוד בעומס חולים.

עוד דווח, כי לא ברור איך הוא הגיע לגבול הצפוני, אך גורם במשרד ההגנה של דרום קוריאה אמר כי ייתכן שהאיש ניסה לערוק לצפון קוריאה. הפקיד הדרום קוריאני שדיבר תחת אנונימיות, אמר כי ההרוג לבש חליפת הצלה, וכי הצבא השיג מידע כי הוא רוצה לנסוע לצפון קוריאה.

צפון קוריאה טענה בעבר בתוקף כי לא היה מקרה אחד של נגיף הקורונה בשטחה, טענה שמומחים זרים רבים לא מקבלים. המומחים טוענים כי מגיפה עלולה לגרום לתוצאות הרסניות בצפון קוריאה בגלל מערכת הבריאות הציבורית החלשה שלה ומחסור כרוני באספקה ​​רפואית.

דרום קוריאה שלחה ביום רביעי הודעה לצפון קוריאה דרך ערוץ תקשורת בפיקוד ארצות הברית והאו"ם, והתעניינה לגבי הפקיד הנעדר, אולם צפון קוריאה לא הגיבה, כך מסר משרד ההגנה של דרום קוריאה.

"הצבא שלנו מגנה בתוקף זוועה שכזו, ודורש בתוקף מצפון קוריאה לתת הסברים ולהעניש את האחראים" כך אמר גנרל אהן יאנג-הו, מדרום קוריאה. מפקד צבאי אמריקני בדרום קוריאה אמר החודש כי כוחות צפון קוריאה קיבלו 'פקודות לירות ולהרוג' כדי למנוע את כניסת נגיף הקורונה למדינה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x