xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"כדי להציל את סבתא": בן 13 נהרג בשריפות בארה"ב

אמו ביקשה ממנו לברוח עם הכלב כשלהבות הקיפו את מכוניתם, וצעדה 5 ק"מ עם ירך שבורה כדי לגייס עזרה. הוא חזר למכונית כדי להציל את סבתו פגי, ונספה איתה; מספר ההרוגים הרשמי בדלקות בחוף המערבי עומד על 28, אבל בפועל הוא כנראה גבוה בהרבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שריפה אילוסטרציה.(צילום Pixabay)
שריפה אילוסטרציה.(צילום Pixabay)

סיפוריהם הראשונים של הנספים באסון מתחילים להתפרסם, אחד מהם הוא של הנער בן ה-13 וויאט טופטה מהעיירה ליונס שבאורגון, שנספה יחד עם סבתו בת ה-71 פגי מוסו כשניסה להציל אותה.

בערב שלפני כן ערכה משפחתו של וויאט הכנות אחרונות לפינוי בשל האש המשתוללת, אבל נשארה ללון בבית משום שהשריפה הקרובה ביותר עדיין הייתה במרחק גדול יחסית מהבית – כ-25 קילומטרים. אלא שעד הבוקר התפשטו הלהבות במהירות, והגיעו לבית המשפחה.

הנער וויאט, אמו אנג'לה מוסו והסבתא פגי מוסו ברחו בינתיים מהבית עם הכלב ושלושת החתולים של המשפחה, ונכנסו למכונית כדי לנסוע משם.

הם לא הספיקו להתרחק: ככל הנראה צמיגי המכונית ניתכו, והם נתקעו במקום. הרכב עמד לעלות באש.

כשהלהבות סביבם גברו הבינה האם אנג'לה שאין לה ברירה אלא להציל את בנה ולהשאיר מאחור את אמה. היא ביקשה מוויאט לברוח עם הכלב דיוּק, ועם ירך שבורה צעדה כמעט חמישה קילומטרים על האספלט הרותח בדרכה לגייס עזרה. 

כריס, חזר בסביבות 4 והותיר את אשתו עם צוותי חילוץ והסתובב כדי לנסוע ולחפש את בנו. אלא שבשלב הזה הלהבות כבר התפשטו עוד יותר, והוא לא היה מסוגל להתקדם. את החיפושים אחרי הבן דחה ליום וללילה שלמחרת.

גופתו של הנער וויאט נמצאה ביום רביעי. במשרד השריף המקומי סיפרו שמצאו אותו מאחורי ההגה ברכב המשפחתי, כשהכלב דיוּק על ברכיו וסבתו, ללא רוח חיים, גם היא במכונית.

מספר ההרוגים הרשמי בשריפות המשתוללות בשבועות האחרונים במערב ארה"ב הגיע כבר ל-28 בני אדם, אבל הרשויות שם – במיוחד באורגון – מזהירות כי סביר להניח שמספר ההרוגים האמיתי גבוה בהרבה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x