xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בימינה והליכוד תוקפים את עמיר פרץ

רק אתמול הושבעה הממשלה אך כבר העניינים מתחממים בקואליציה ובאופזיציה. שר הכלכלה הנכנס עמיר פרץ נאם בכניסתו לתפקיד ועורר סערה בקואליציה ובמפלגת ימינה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

רק אתמול (ראשון) הושבעה הממשלה ה-35 וכבר מתגלים בה סדקים. חבר הכנסת שלמה קרעי, שרן השכל, ולימינה תוקפים את דבריו של הכלכלה הנכנס עמיר פרץ.

בטקס כניסתו לתפקיד אמר שר הכלכלה והתעשייה בנוגע להישארות מפלגת ימינה באופוזיציה ואי כניסתה לקואליציה כי: "כוחם של הגורמים שהחזיקו בעמדות כלכליות קיצוניות שהובילו לקפיטליזם חזירי בממשלות הקודמות קטן יותר בקואליציה הנוכחית, וזה נותן לנו סיכוי גדול יותר לקדם את תפיסת הכלכלה האנושית."

בתגובה תקף חבר הכנסת (הליכוד) ד"ר שלמה קרעי את שר הכלכלה הנכנס ואמר: "הכלכלה האנושית שבה מאמין ואותה מקדם שר הכלכלה הנכנס היא עוד רגולציה, עוד חנק, עוד הגבלות. זו כלכלה כושלת בכיסוי אנושי. זאב בעור של כבש. בקואליציה הזו יש מספיק אנשים שיעצרו את היוזמות שלך, אם יגיעו, לחנוק את המשק ולהפוך אותו לריכוזי יותר ופחות חופשי."


גם חברת הכנסת שרן השכל (הליכוד) הגיבה ואמרה: "הכלכלה עליה מתלונן עמיר פרץ העלתה את רמת החיים בישראל לרמה של מדינה מודרנית בה המוצרים נגישים לכלל האזרחים. קואליציה או לא – אלחם בו בכל הכח."

בימינה כמובן לא נשארו אדישים וחבר הכנסת מתן כהנא הגיב: "הסוציאליזם החזירי של חלוקת כספי ציבור לקבוצות לחץ של מקורבי מפא"י חוזר לעמדות מפתח בכלכלה. יום עצוב לכלכלת ישראל."

חברת הכנסת איילת שקד כתבה: "שר הקלקלה החדש, נציגם של הוועדים החזקים, יושב בממשלה הכי מנופחת מאז ומעולם ובאותו הזמן מדבר על כלכלה אנושית. כלכלה אנושית, היא לדאוג לעסקים קטנים שקורסים ולא לוועדים הגדולים שכבר הודיעו באמצעות יו״ר ההסתדרות שלא יסכימו לשום קיצוץ."

בתגובה לדבריה כתב עמיר פרץ: ״‏כשהאופוזיציה מימין תוקפת את המלים כלכלה אנושית בזמן שאזרחי המדינה במצוקה כלכלית אדירה אני יודע שאני בדרך הנכונה״.

חברת הכנסת איילת שקד הגיבה בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה: ״

ח"כ איילת שקד הגיבה בתקיפות בחשבון הפייסבוק שלה על דברי שר הכלכלה הנכנס עמיר פרץ:

ממשלת נתניהו-פרץ- ניסנקורן

כל ישראלי שעובד למחייתו צריך לפחד לנוכח האופטימיות של עמיר פרץ.

משבר הקורונה יצר נזק עצום למשק ולכלכלה. הוא לא דילג על אף אחד. הכיס האישי של כל אזרח ואזרח נפגע.
ובידי מי החליט נתניהו להפקיד את המשק אחרי המשבר הבלתי נתפס הזה? בידי בוגרי ההסתדרות; בידי נציגי הכלכלה הסוציאליסטית בישראל; בידי האנשים שידאגו לקדם כלכלה סובייטית שתדרוך בכוחניות על האנשים הקטנים שבאמת מניעים את המשק הישראלי.

ראשי ההסתדרות לשעבר הם סכנה ברורה ומיידית לכל מי שהקים עסק, עובד בחברה פרטית ולא שייך לוועד גדול. הם ימשיכו לדאוג למי שהם רגילים לדאוג: לעובדים הכי חזקים במשק. לאלה שהפנסיה התקציבית שלהם לא נפגעה במהלך משבר הקורונה.
תחת הממשלה הסוציאליסטית שמוקמת כאן יש חשש אמיתי שישראל תהיה ענייה יותר וחלשה יותר.

אנחנו נהיה פה כדי לאסוף את השברים של מה שישאר מהכלכלה הישראלית אחרי שהם ירסקו אותה״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x