xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יש תאריך: טקס החתימה על ההסכם עם האמירויות יתקיים ביום שלישי הבא

לאחר שכבר הודיעו על ההסכם, בעוד שבוע זה כבר יהפוך לרישמי; טקס החתימה יתקיים תחת חסותו של הנשיא דונלד טראמפ וישתתפו משלחת ישראלית ומשלחת מאיחוד האמירויות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ וסגנו מייק פנס: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ וסגנו מייק פנס: צילום הבית הלבן

לאחר שכבר הודיעו על הסכם הנורמליזציה, עכשיו יש כבר תאריך רשמי – ה-15 בספטמבר, יום שלישי הבא. טקס החתימה על הסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות יתקיים בבית הלבן.

לדברי בכירים בבית הלבן, טקס החתימה יתקיים תחת חסותו של הנשיא דונלד טראמפ וישתתפו בו משלחת בכירה מאיחוד האמירויות בראשות שר החוץ עבדאללה בן-זאיד, ומשלחת ישראלית בראשות ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות".

טקס החתימה יהיה הראשון בוושינגטון של הסכם בין ישראל למדינה ערבית מזה יותר מ-25 שנה. זו גם תהיה הפעם הראשונה אי פעם בה ראש ממשלה ישראלי ייפגש בפומבי עם שר בממשלת איחוד האמירויות. בשני העשורים האחרונים התקיימו פגישות רבות בין בכירים משני הצדדים אולם הן נחשבו חשאיות.

אתמול אמר גורם ישראלי בכיר כי משלחת רשמית ראשונה מאיחוד האמירויות צפויה לנחות בישראל ב-22 בספטמבר. המשלחת תכלול נציגים מקצועיים מתחומי הכלכלה, המדע, התרבות, התיירות והיחסים הדיפלומטיים, שיקיימו שיחות גומלין עם מקביליהם בישראל.

בהצהרה המשותפת לפני כמה שבועות נאמר, כי "בניית קשרים ישירים בין שתי החברות הדינאמיות ביותר עם הכלכלות המתקדמות במזרח התיכון יהפכו את האזור לצמיחה כלכלית, קידום חדשנות טכנולוגית, ויצירת קשרים קרובים יותר בין עמים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x