xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ישראל גנץ לתקשורת זרה: "החלת ריבונות נכונה היא אינטרס בינלאומי"

מועצה אזורית בנימין ערכה היום (ב') סיור לכ-20 כתבים זרים בכירים ממדינות העולם. יו"ר המועצה: "הריבונות היא זכות היסטורית וצורך בסיסי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

במסגרת מאמצי ההתיישבות לקידום הריבונות ולהסרת הסכנות המדיניות והבטחוניות מסדר היום, ערכה היום המועצה האזורית בנימין סיור לכעשרים כתבים ועיתונאים מכלי תקשורת מובילים ממספר מדינות. הם נפגשו לשיחה ארוכה עם ראש המועצה ישראל גנץ שהציג להם את תפיסת ההתיישבות.

גנץ דיבר על הזכות ההיסטורית של העם היהודי על ארץ אבותיו ועל הצדק שעל מדינות העולם לקדם בהחלת ריבונות ישראלית במקומות הללו. בנוסף הסביר ראש המועצה כי החלת הריבונות היא פעולה בסיסית שבלעדיה אזרחים ישראלים מקופחים ונפגעים בנקודות רבות בחיי היומיום. גנץ הביע בפני הכתבים מחו"ל התנגדות עזה לכל אפשרות של הקמת מדינה פלסטינית בשטחי ארץ ישראל.

"כראש רשות יש לי מחויבות כלפי התושבים שלי ועלי להבטיח את עתידם ואת עתיד האזור. אם התכנית תוביל להקמת מדינה פלסטינית אני לא יכול להבטיח זאת". עוד הוא ציין כי "החלת ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון היא אינטרס בינלאומי. ברגע שהפלסטינים יבינו שהם לא יקימו מדינה, הם ינתבו את המשאבים שלהם למטרות שיבנו את האוכלוסיה שלהם. היום הרשות הפלסטינית מפנה את המאבק שלה בישראל במקום להאבק על שירות לתושבים שלה. ובסוף מדינות העולם נסחפות אחרי המערבולת הזו. החלת ריבונות בצורה נכונה תשים לזה סוף בטווח הרחוק."

הכתבים ביקרו ביישוב עטרת, בעפרה וביקב פסגות החדש. רכזת הסברת חו"ל במועצת בנימין מירי מעוז עובדיה, שריכזה את הסיור אמרה כי "זו היתה הזדמנות להשמיע את קולם של תושבי בנימין ואת קול ההתיישבות לקהילה הבינלאומית. העיתונאים גילו פתיחות והבנה למציאות המורכבת שאנו שואפים לשנות, ונמשיך לקיים איתם קשר."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x