xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יצליח להביא עוד הסכם שלום? פומפאו יבקר בסודן ויתמוך בהעמקת היחסים בין שתי המדינות

על פי הודעת המשרד, שר החוץ האמריקני ידגיש בפני יו"ר מועצת הריבונות במדינה וראש הממשלה את תמיכת ארה"ב בהעמקת היחסים בין המדינות; בתוך כך עיתון בבריטניה דווח כי ראש המוסד נפגש לאחרונה עם בכיר בסודן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מייק פומפאו: צילום משרד החוץ האמריקאי
מייק פומפאו: צילום משרד החוץ האמריקאי

הבוקר (ראשון) הודיע משרד החוץ האמריקני כי שר החוץ מייק פומפאו יבקר השבוע בסודאן. על פי הודעת המשרד, פומפאו ידגיש בפני יו"ר מועצת הריבונות הסודאנית עבד אל-פתאח אל-בורהאן, ובפני ראש הממשלה עבדאללה המדוק את תמיכת ארצות הברית בהעמקת היחסים בין ישראל לסודאן.

ביקורו של פומפאו בסודן, הוא חלק מביקורים המתוכננים של שר החוץ באזור, שצפוי להתחיל בישראל. לאחר מכן, צפוי לבקר השר האמריקני גם באיחוד האמירויות. בכירים ישראלים מסרו אמש, כי במוקד הביקור יהיה הסכם הנורמליזציה בין המדינות והמאמצים האמריקנים להחזרת הסנקציות הבינלאומיות על איראן. נושא נוסף שצפוי לעלות בביקור הוא הדרישה האמריקנית מישראל להגביל את החדירה הסינית למשק הישראלי.

בנוסף, בסוף השבוע דווח בעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד היוצא לאור בלונדון, כי ראש המוסד יוסי כהן נפגש לאחרונה עם בכיר בסודאן בתיווך איחוד האמירויות הערביות. על פי הדיווח, כהן נפגש עם הגנרל מוחמד חמדאן דגלו, סגן מנהיג מועצת הריבונות השולטת במדינה. בפגישה השתתפו בכירים מהאמירויות, בהם היועץ לביטחון לאומי טחנון בן זאיד.

ברקע הדברים, בחודשים האחרונים מקיימת סודאן מגעים אינטנסיביים עם וושינגטון כדי שזו תוציא אותה מרשימת המדינות שתומכות בטרור ותסיר מעליה את הסנקציות. אחת ממטרות ההתקרבות לישראל היא השגת סיוע ממנה מול הבית הלבן, משרד החוץ האמריקני והקונגרס בעניין הזה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
13 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
13
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x