xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יממה לאחר הפיצוץ: בלבנון מנסים לאמוד את הנזקים

לאחר הפיצוץ בביירות, הממשלה מנסה לאמוד את הנזקים; בכל העולם הציעו עזרה, ובניהם גם ישראל. נשיא צרפת צפוי לבקר בלבנון.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך כאן 11
צילום מסך כאן 11

קצת יותר מיממה מאז הפיצוץ שהתרחש אמש בביירות, ובלבנון מנסים לאמוד את עוצמת הנזק בעקבות הפיצוץ. מושל ביירות מרוואן עבוד העריך כי היקף הנזק הישיר והעקיף לעסקים בעיר עשוי להגיע ל-10 עד 15 מיליארד דולר.

במקביל נאספים עוד תיעודים מרגע הפיצוץ, שאחד מהם הוא באמצע צילומי חתונה. הכלה איסראא סבלאני מספרת: "הייתי כל כך מאושרת, ופתאום היה פיצוץ" עוד הוסיפה "הייתי בהלם, ניסיתי להבין מה קרה, האם אני אמות, איך אני אמות". 

בעולם המומים מעוצמת הפיצוץ אתמול, הגדול אי פעם שהתרחש בביירות, ומההרס הרב שהוא גרם. אוסטרליה, אינדונזיה, אירופה וארה"ב שלחו משלחות סיוע לבירה הלבנונית. צרפת לא בזבזה זמן ושלחה היום שני מטוסים עם מומחים, עובדי סיוע וציוד. מחר צפוי לבקר בלבנון הנשיא הצרפתי עמנואל מקרון.

בריטניה הודיעה כי תספק לביירות חבילת סיוע של 6.6 מיליון דולר. "אנחנו עומדים לצד העם הלבנוני", אמר שר החוץ הבריטי דומיניק ראב. "ניתן מענה מיידי וחבילת סיוע – חיפוש והצלה, סיוע הומניטרי בגובה של עד 5 מיליון פאונד וכן סיוע של רופאים מומחים". גם ארמון בקינגהאם פרסם הצהרה ובה נמסר כי המלכה אליזבת מבקשת להביע "צער עמוק" בעקבות האסון.

האיחוד האירופי הפעיל את מערכת ההגנה האזרחית שלו כדי לאסוף עובדי חירום וציוד מכל המדינות החברות באיחוד. נציבות האיחוד האירופי מסרה כי היא שולחת יותר מ-100 כבאים עם כלי רכב, כלבי גישוש וציוד נוסף כדי לאתר לכודים מתחת להריסות. גם צ'כיה, גרמניה, יוון, פולין והולנד הודיעו שייקחו חלק במאמצים. מערכת מיפוי הלוויינים של האיחוד האירופי תסייע לרשויות בלבנון לאמוד את היקף הנזק.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x