xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ימינה: "הולכים לאופוזיציה". הליכוד: "גלו אחריות"

המאבק בין ימינה לליכוד נמצא בעיצומו, האם ימינה יכנסו לממשלה, או יעדיפו להישאר באופוזיציה, ימינה מתעקשים לא להיכנס ללא יכולת השפעה, בליכוד מגיבים "חוסר אחריות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הבוקר מפלגת ימינה הוציאה הודעה חריפה נגד הליכוד בה נאמר שפניהם לאופוזיציה. "לאור הרכב הממשלה ומדיניותה המסתמנת כממשלת שמאל בראשות נתניהו, ולאור הזלזול הבוטה של ראש הממשלה כלפי ימינה וציבור בוחריה, החליטה מפלגת ימינה לשרת את הציבור באופוזציה בקדנציה הקרובה ולהילחם משם למען המחנה הלאומי". כך לשון הודעת ימינה.

תגובת הליכוד לא איחרה לבוא, ושם תוקפים בחזרה את ימינה על "הפקרות המחנה הלאומי" כלשונם. "לצערנו, בשל מאבקים פנימיים בנושא חלוקת תיקים בין ראשי המפלגה, ימינה דוחה כל הצעה. בעת הזאת ערב החלת ריבונות על יהודה ושומרון, לא להיכנס לממשלה תהיה חוסר אחריות כלפי המחנה הלאומי".

כזכור בסוף השבוע האחרון ביקש בנט פומבית את משרד הבריאות והודיע שימינה לא תיכנס לממשלה בלי עוגן השפעה משמעותי, בימינה טוענים שהליכוד לא מנהל איתם מו"מ רציני ונותנים הצעות מעליבות. בימינה הוסיפו. "איננו מצטערים לרגע על הנאמנות שגילינו לגוש הימין בשנה האחרונה. ההליכה לאופוזיציה היא המשך הנאמנות הזו לציבור הימין שנתניהו אינו נאמן לו ובעוד שנה וחצי המשחק בימין ייפתח וימינה תהווה אלטרנטיבה ימנית אמיתית".

בתוך כך נמשכים המאמצים לאיחוד המפלגות בין הסיעות שמרכיבות את ימינה, איילת שקד מסרה כי אין צורך בשלוש מפלגות באופוזציה צריך להתאחד למפלגה אחת. זה בעוכרינו. צריך מהלך מהיר למפקד גדול ופריימריז במפלגה אחת. בגזרת הליכוד החל היום רה"מ נתניהו לגבש את התפקידים במפלגתו, היום התקיימה פגישה עם גלעד ארדן שבסיומה יצאה הודעה שהפגישה הייתה טובה והוצעו לשר מספר תפקידים. השניים סיכמו לדבר שוב בזמן הקרוב. בנוסף נפגש נתניהו עם יו"ר הכנסת לשעבר יולי אדלשטיין, מקורבים לאדלשטיין מספרים כי הפגישה הייתה מתוחה ואדלשטיין עדיין מתעקש כי יהיה יו"ר הכנסת או ח"כ מן המנין

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x