xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ימינה הגישה הצעת חוק להעברת החוק הצרפתי

בסיעת ימינה הגישו את החוק הצרפתי למניעת חקירה פלילית של ראש ממשלה מכהן, כהצעת חוק. בסיעה מסבירים: ״חקירות ומשפט פלילי פוגעים בראש הממשלה ומעניקים כוח יתר לפרקליטות״.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בסיעת ימינה החליטו היום (שני) להגיש להצעת חוק את החוק הצרפתי שמטרתו למנוע חקירות נגד ראש ממשלה מכהן למעט כשמדובר בעבירות חמורות.

בימינה הסבירו בהודעה שהוציאו מדוע דווקא עכשיו הניחו הצעת חוק כזו: ״חקירות ומשפט פלילי נגד ראש ממשלה מכהן פוגעים מאוד ביכולתו לתפקד ומעניקים כח יתר לפרקליטות. הפרדת הרשויות מחייבת למנוע מצב בו ניתן יהיה להלך אימים על ראש ממשלה מכהן ולסכל את בחירת הציבור הדמוקרטית באמצעות רדיפה משפטית. בתקופה האחרונה אנחנו עדים בצורה הכי מוחשית לנזקים הכבדים שגורמות חקירות נגד ראש ממשלה מכהן לדמוקרטיה, ליציבות השלטונית, ולאמון הציבור במערכת אכיפת החוק, שנתפסת, בצדק, כשחקן פוליטי״.

מוקדם יותר היום תקף חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' את נתניהו ואמר בכאן רשת ב': ״האכיפה נגד נתניהו היא בררנית וכתבי האישום הם מופרכים, אך עדיין יש משהו מאוד לא אמין בהתגוללות של נתניהו ואנשיו על מערכת המשפט – איפה הם היו כשהיא רמסה את מגורשי גוש קטיף? רה"מ הוא זה שטיפח וקידם את המערכת שהוא יוצא נגדה".

גם חברת הכנסת איילת שקד מתחה ביקורת על נתניהו בכאן רשת ב׳: ‏״נתניהו בכל שנות שלטונו לא קידם או ניסה לשנות משהו במערכת המשפט. ברגע שנפתחו החקירות הוא שינה את הדרך שלו. זאת הכנסת הראשונה שיש בה רוב בקרב הימין לעשות שינויים, והוא בחר להקים קואליציה עם השמאל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x