xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פוטין בשיחת טלפון עם מקרון: "ייתכן שנבלני הרעיל את עצמו כמו שהוא עשה בעבר"

נשיא רוסיה שוחח עם מקבילו הצרפתי בטלפון והעלה את האפשרות שמתנגדו עשה זאת כדי לייצר פרובוקציה; נבלני הגיב בציניות בחשבון האינסטגרם שלו: "התוכנית שלי הייתה למות לבד בבית החולים – אבל לא הצלחתי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נבלני בברלין. (צילום: מתוך אינסטגרם)
נבלני בברלין. (צילום: מתוך אינסטגרם)

אתמול (רביעי) נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, אמר בשיחת טלפון עם נשיא צרפת עמנואל מקרון כי ייתכן שמנהיג האופוזיציה הרוסי, אלכסיי נבלני, הרעיל את עצמו. כאמור, יו"ר האופוזיציה ברוסיה נבלני, הורעל בסוף חודש אוגוסט רגע לפני שעלה על טיסה. בגרמניה שם טופל נבלני, טענו כי יש בידיהם עדויות וראיות מדעיות לכך שאחד ממתנגדיו הגדולים של פוטין הורעל בגז העצבים נובצ'וק.

יו"ר האופוזיציה ברוסיה הגיב בציניות לשיחה של מקרון עם פוטין באינסטגרם: "התוכנית שלי הייתה למות לבד בבית החולים – אבל לא הצלחתי". בנוסף, נבלני דרש מהרשויות ברוסיה לשלוח לגרמניה את הבגדים שלבש בעת ההרעלה על מנת שיוכלו להשיג עוד ממצאים לכך שהורעל.

עוד הוסיף נבלני בחשבון האינסטגרם שלו בציניות: התוכנית הערמומית שלי הייתה לבשל את נוביצ'וק במטבח, ללגום אותו בשקט במטוס, למות לבד בבית חולים ולסיים בחדר המתים. סיבת המוות של תהיה – 'הוא חי מספיק'".

ה"לה-מונד", כלי תקשורת צרפתי פרסם ציטוטים משיחת טלפון שהתקיימה בין פוטין למקרון ובה פוטין מעלה את האפשרות שנבלני הרעיל את עצמו: "הוא פרובוקטור גדול באינטרנט וכבר דימה את עצמו חולה לא פעם", אמר פוטין.

"אבל פוטין ניצח אותי", נבלני ממשיך להתבדח: "בסופו של דבר לא הצלחתי, ביליתי 18 יום בתרדמת ולא קיבלתי את מה שרציתי". ביום שני האחרון דרש נבלני לשלוח את הבגדים שלבש בזמן שהורעל לגרמניה כדי שיוכלו לנתח את הממצאים במעבדה. ביום שלישי נשיא צרפת מקרון נשא בווידאו נאום בפני העצרת הכללית של האו"ם, ובו דרש מהרוסים הסבר למה שהתרחש וכינה את השימוש בנשק כימי "קו אדום".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x