xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יושב ראש הקואליציה: ״רוה״מ הודיע לא נכיר במדינה פלסטינית״

על רקע חוסר ההסכמה בין כחול לבן לליכוד, יושב ראש הקאוליציה מיקי זוהר כתב פוסט ובו הוא מודיע: "לא נכיר במדינה פלסטינית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

על רקע חוסר הסכמת כחול לבן להחלת הריבונות שכלולה בעסקת המאה של הנשיא טראמפ, התכנית תקועה. האמריקאים העבירו מסרים כי הם רוצים את תמיכת כחול לבן בתכנית, ולא יאפשרו החלת ריבונות ללא הסכמתם. אתמול (שני) נפגשו יושב ראש כחול לבן בני גנץ וראש הממשלה נתניהו עם השגריר פרידמן ושר החוץ גבי אשכנזי, במטרה להגיע להסדר וסיכומים בנוגע לתכנית.

בפגישה השתתף גם יושב ראש הכנסת יריב לוין. בתוך כך, בליכוד מעבירים מסרים לכחול לבן כי חוסר הסכמה עלול להוביל לבחירות ולפירוק הממשלה. יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר כתב בחשבון הפייסבוק שלו פוסט ובו הודיע, "לא נכיר במדינה פלסטינית בשום מצב".

"בישיבת סיעת הליכוד שנערכה אתמול, דנו חבריי ואני לעומק בתוכנית המאה של הנשיא טראמפ, ואני רוצה לשתף אתכם בכמה תובנות חשובות:" כתב זוהר.״ראש הממשלה הודיע באופן חד משמעי שבכל קונסטלציה – לא הכנסת ולא הממשלה יכירו בעיקרון של הקמת מדינה פלסטינית. תכנית המאה לא תתקבל ככתבה וכלשונה בכנסת. היא יכולה להיות בסיס למשא ומתן אבל אינה מחייבת אותנו להקים פה מדינה פלסטינית."

"אני סבור כי יש רוב בכנסת להחלת ריבונות במתווה התכנית, החלת הריבונות על כל היישובים ביו"ש ובעז"ה גם על כל המאחזים בלי שאף יהודי יפונה מביתו, ורצף ריבונות סביר למדינת ישראל ביהודה ושומרון תוך כדי שמירה על הצירים באופן הכי אופטימלי למתיישבים המתגוררים שם. מדובר בתכנית היסטורית ובהזדמנות חד פעמית להחלת ריבונות על כל שטחי ארץ ישראל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x