xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יו"ר ארגון הצדקה האיסלאמי הגדול בבריטניה התפטר לאחר שהתגלה כי שיבח את חמאס וכתב "יהודים הם נכדים של חזירים וקופים" ונשיא מצרים "סרסור ציוני"

מנהיג ארגון הצדקה המוסלמי הגדול ביותר בבריטניה התפטר מתפקידו לאחר שהתגלו פוסטים אנטישמיים בחשבון הפייסבוק שלו, אשמת ח'ליפה, אמר כי היהודים הם 'נכדים של קופים וחזירים' קורא לארגון חמאס 'טהורים'
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

מנהיג ארגון הצדקה המוסלמי הגדול ביותר בבריטניה התפטר מתפקידו לאחר שהתגלו פוסטים אנטישמיים בחשבון הפייסבוק שלו שהוסר לאחרונה מהרשת. אשמת ח'ליפה, אמר כי היהודים הם 'נכדים של קופים וחזירים'. ותיאר את נשיא מצרים א-סיסי כ'סרסור ציוני'. בדף הפייסבוק שלו, הוא כתב כי א-סיסי הוא "סרסור בן של היהודים" ו"פושע ציוני".

האיש בן 63 היה המנהל של ארגון הצדקה מאז 1999 ומילא מספר תפקידים בכירים בארגון שבחמש השנים האחרונות היה עם הכנסה שנתית של 570 מיליון ליש"ט. "הסיוע האיסלאמי" הוא אחד מהעמותות הגדולות המוסלמיות בעולם ובאתר של הארגון נכתב כי המשימה שלו היא "לאפשר לאנשים לעזור במהירות לאסונות ולהילחם בעוני באמצעות הערכים האסלאמיים שלנו, המומחיות והטווח העולמי שלנו."

אחת הקריקטורות נגד נשיא מצרים

ח'ליפה גם כתב כי חמאס היא "תנועת ההתנגדות הטהורה ביותר בהיסטוריה המודרנית."ח'ליפה התפטר לאחר שעיתון ה'טיימס' הבריטי פנה אליו לגבי ההודעות, ואמר שהוא מצטער על פרסום הדברים והוא מתחרט על מעשיו.

הוא אמר: "לא התכוונתי להעליב את הקהילה היהודית וגם אני לא מחזיק בדעות אנטישמיות, הקדשתי חלק ניכר מעבודתי בחיי לקידום סובלנות וחופש דת ואמונות."הפוסטים בפייסבוק, פורסמו בין 2013 ל -2015, ולטענת הארגון הם "נוגדים את הערכים והעקרונות של הסיוע האסלאמי ברחבי העולם".

הארגון הוסיף: "אשמת חליפה התפטר מדירקטוריון הנאמנים של הסעד האסלאמי ברחבי העולם באופן מיידי, אנו דוחים ומגנים טרור ומאמינים כי כל צורות ההפליה – כולל אנטישמיות – אינן מתקבלות על הדעת."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x