xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יועצו של גנץ לשעבר: "הרבה דברים שייחסנו לנתניהו לא נכונים"

על רקע המחאות וההצעות של יש עתיד להקמת וועדת חקירה ממלכתית בנושא עסקת הצוללות, היועץ הבכיר של בני גנץ, רונן צור, אומר כי הרבה דברים שכחול לבן ייחסו לנתניהו בפרשת הצוללות לא נכונים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בראיון לרדיו גלי ישראל, יועצו הבכיר של בני גנץ ושל מפלגת כחול לבן לשעבר, רונן צור הודה כי הרבה דברים שנאמרו לגבי ראש הממשלה נתניהו בפרשת הצוללות התבררו כלא נכונים ואף שיקריים. בראיון נשאל צור האם הוא חושב שהקמפיין שכחול לבן עשו כנגד נתניהו בפרשת הצוללות היה טעות. צור הפתיע וענה: "אתה נוגע בנקודה רגישה אצלי. אני לא מאמין שהוא מעורב בפגיעה בביטחון המדינה עבור בצע כסף, מכוון שאחרי מערכת הבחירות הזו והסרטונים האלה נוצר לי חיבור עם מיקי גנור שאני מייצג אותו" הסביר צור.

‏היועץ המשיך ואמר: "היום אני יודע, תודה לאל, שהרבה דברים שנאמרו לגביו לא נכונים, והרבה דברים שייחסנו לו התבררו כשקריים, לכן אני אמנע מלהתייחס."

נזכיר כי קמפיין כחול לבן התמקד ברובו בפרשת הצוללות. מפלגת כחול לבן ובכיריה האשימו את ראש הממשלה באישור מכירת הצוללות למצרים, בעבור 16 מיליון ש"ח שנתניהו השיג כביכול מהעסקה בשל מניותיו בחברת הפלדה הגרמנית "טיסנקרופ".

במהלך מערכות הבחירות הבטיחו בכירי כחול לבן לפעול להקמת וועדה ממלכתית בנושא עסקת הצוללות. ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון גנץ אמר: "בשל הפגיעה בקודש הקודשים הביטחוני, נקים וועדת חקירה ממלכתית בנושא הצוללות." עוד אמר גנץ כי היא אחת הפרשות החמורות אי פעם והאשים את נתניהו בכך ששיקר למערכת הביטחון ואישר את העסקה מאחורי הגב של כל הבכירים.

לפני כשבוע, העלתה סיעת יש עתיד תל"ם הצעה להקמת וועדת חקירה ממלכתית בנושא הצוללות. בוגי יעלון פנה אל גנץ ואשכנזי וכתב: ״גנץ ואשכנזי, אתם מכירים את פרשת נתניהו ורכש כלי השייט ממספנת ׳טיסנקרופ׳, כשבני דודיו נהנים כספית מכל עסקה. אתם מכירים את שערוריית האישור שנתן נתניהו לגרמנים למכור צוללות מתקדמות למצרים, מאחורי גבנו. אתם הסכמתם שזו פרשת השחיתות הביטחונית החמורה ביותר בתולדות המדינה. אתם הודעתם שהפרשה הזו מחייבת הקמת וועדת חקירה ממלכתית. איפה אתם עכשיו? הפרשה הזו מחייבת חקירה עד תום. לא ננוח ולא נשקוט עד שהאמת תצא לאור, והאורוות ינוקו״.

לפני כשבוע, כשעות לפני ההצבעה על הקמת ועדת חקירה פרלמנטארית בנושא פרשת הצוללות, העלו צעירי 'יש עתיד' בלון צפלין בצורת "צוללת" מעל כנסת ישראל. על הצוללת כתובים ציטוטיו של שר הביטחון, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שהבטיח שהוא יפעל לחקירת פרשת הצוללות: "פרשת השחיתות החמורה ביותר בתולדות המדינה (בני גנץ 2019)" ו-"נקים ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות (בני גנץ 2019)".

בתוך כך, האלוף במילואים וראש המל"ל לשעבר יעקב עמידרור אמר ברדיו 103 כי "אם לא היינו מאשרים לגרמנים למכור צוללות למצרים, הם היו קונים את אותן צוללות מהצרפתים, מהקוריאנים או ממדינה אחרת. לא היתה לנו יכולת למנוע מהמצרים לקנות צוללות. העדפנו שזה יהיה בגרמניה, וההחלטה התבררה כנכונה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x