xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יועץ למלך בחריין: "הגענו בכוונה עם הלוגו נראה מה תעשו"

הרב מארק שנייר, יועץ למלך בחריין, אומר כי העובדה שהלוגו במטוס שנחת בבן גוריון לא הוסתר הפעם. כי "זה מסר לפלסטינים, לא נירתע מהכעס" המטוס הגיע אתמול עם ציוד וסיוע רפואי לפלסטינים בשל נגיף הקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המטוס מאיחוד האמירויות בבן גוריון(צילום מוני שפיר ורשות שדות התעופה)
המטוס מאיחוד האמירויות בבן גוריון(צילום מוני שפיר ורשות שדות התעופה)

הרב מארק שנייר, יועצו של מלך בחריין, אומר בשיחה עם 'כאן חדשות' כי הסיבה שהלוגו במטוס לא הוסתר הפעם היא להעביר מסר: "זה מסר לפלסטינים, לא נירתע מהכעס. בפעם הקודמת, שהגענו בלי לוגו, דחיתם אותנו בין היתר בגלל שיתוף הפעולה עם ישראל. ולכן נגיע עם לוגו הפעם – ונראה מה תעשו".‏

עוד הוא אומר כי גורמים בכירים במדינות המפרץ אומרים כי הם מעוניינים בשיתוף פעולה עם ישראל במלחמה בקורונה: "יש הבדלים אידיאולוגים, אבל המלחמה בקורונה גוברת על זה. צריך שיתוף פעולה גם אם יש חילוקי דיעות". ‏עמיחי שטיין מציין כי לאחרונה מדינות מפרציות בהן כווית, איחוד האמירויות ובחריין היו בקשרים עם ישראל וגופים ישראלים – עם משרדי ממשלה כמו משרד החוץ, הבריאות, ועוד – כדי לנסות ולשתף פעולה במלחמה בהתפרצות הקורונה, בין היתר מבחינה טכנולוגית.

רועי קייס, מציין כי ‏הסירוב הפלסטיני המסתמן לקבל גם את הסיוע הזה הוא גול עצמי. "אנשים ששוחחתי איתם במפרץ בזמן האחרון יוצאים נגד ההתנהגות הזו ובייחוד שאין לרשות הפלסטינית שום בעיה לקבל סיוע ישירות מקטר וטורקיה" אומר קייס.

שגריר האמירויות בארה"ב, אל-עותייבה אמר אתמול: "אנו מנסים לעזור לאנשים שזקוקים נואשות לעזרה. מאוכזב שהסיוע לא הגיע לאנשים הפלסטינים המסכנים בלי קשר אם זו החלטה פוליטית או קצר בתקשורת. אמרתי לחבר שאני מאוכזב בעיקר בשביל אותם פלסטינים שלא יקבלו מכונות הנשמה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x