xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יוזמה: המחלקה לחקירות שוטרים תפורק ותהפוך לגוף אזרחי

עם כניסתו לתפקיד, סגן השר לביטחון פנים הנכנס גדי יברקן הטיל פצצה. יברקן הניח על שולחן הכנסת הצעת חוק לפירוק המחלקה לחקירת שוטרים ולהפיכתה לגוף אזרחי שיפעל תחת משרד המשפטים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ח"כ יברקן (ליכוד) שנכנס השבוע לתפקידו, הניח על שולחן הכנסת את הצעת החוק המהפכנית. עפ"י ההצעה, המחלקה תפעל תחת משרד המשפטים, ובראשה יעמוד שופט בדימוס. יברקן: "השר אוחנה ואני נכנסו לתפקיד כדי להחזיר את אמון הציבור במשטרה, ובגוף שחוקר את השוטרים". כך מפרסם לראשונה באתר וביישומון של "ישראל היום", כתב המשטרה איציק סבן.

עם כניסתו לתפקיד, סגן השר לביטחון פנים הנכנס גדי יברקן הטיל פצצה. הממשלה אישרה את הצעתו של השר לביטחון פנים החדש אמיר אוחנה להקים ועדת בדיקה להתנהלות המחלקה לחקירת שוטרים – ובג"ץ הקפיא את עבודתה, אך כשבוע לפני שנכנס לתפקידו, הניח יברקן על שולחן הכנסת הצעת חוק לפירוק המחלקה לחקירת שוטרים ולהפיכתה לגוף אזרחי שיפעל תחת משרד המשפטים.

סגן השר גדי יברקן: "השר אוחנה ואני נכנסנו לתפקיד כדי להחזיר את אמון הציבור במשטרה ובגוף שחוקר את השוטרים. אני רוצה שכל אזרח ירגיש חופשי ובטוח ושלשוטרים יהיה גיבוי. מצד שני, יש לטפל ביד קשה בשוטרים שלא ימלאו את הוראות החוק."

בהצעת החוק לתיקון פקודת המשטרה (הרכב המחלקה לחקירת שוטרים), דורש יברקן להעמיד בחקיקה בראש המחלקה לחקירת שוטרים שופט בדימוס, שימונה על ידי שר המשפטים בהתייעצות עם נשיא בית משפט העליון ולא יועסק במחלקה.

הצעת החוק מבקשת לקבוע גם שבמחלקה לחקירת שוטרים יועסק שופט שלום בדימוס שייפקח על התנהלות המחלקה, וכי שר המשפטים יהא זה שיקבע את הרכב המחלקה, סמכויותיה וסדרי עבודתה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x