xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יוון: אזרחים צריכים לבקש אישור לעזוב את ביתם בסגר: צרפת מחמירה את ההגבלות

מדינות ברחבי אירופה מכניסות מגבלות חדשות במטרה לרסן את התפשטות נגיף הקורונה על רקע זיהומים גוברים והולכים, בפריז ייאסרו המשלוחים לאחר השעה 22:00, איטליה גם מחמירה את ההגבלות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
יוון אילוסטרציה צילום Pixabay
יוון אילוסטרציה צילום Pixabay

תחת המגבלות החדשות ביוון, עסקים קמעונאיים ייסגרו, למעט סופרמרקטים ובתי מרקחת, בתי ספר תיכוניים ייסגרו בעוד בתי ספר יסודיים יישארו פתוחים.

אזרחי יוון יידרשו לקבל היתר על מנת לעזוב את הבית ועליהם לשאת אותו ואת תעודת הזהות שלהם כאשר הם יצאו מהבית, כך דווח בתקשורת היוונית. את האישור ניתן לקבל בהודעת טקסט לאחר מסירת שם וכתובת ובחירת הסיבה לעזיבת הבית מרשימה שהממשלה קבעה.

הסיבות המופיעות כוללות ביקורים רפואיים, קניות אוכל, בנקאות, סיוע לאחרים במצוקה, השתתפות בטקסים דתיים, זכויות ביקור להורים גרושים ופעילות גופנית וטיולים עם חיות מחמד. אם לא ניתן לשלוח טקסט, היוונים יכולים פשוט לכתוב את סיבת היציאה מהבית על גבי נייר ולשאת אותו עימם.

יוון רשמה ביום חמישי 2,917 זיהומים חדשים, השיא היומי הגבוה ביותר מאז שהמגפה הגיעה ליוון בפברואר. יום קודם לכן, יוון דיווחה על 2,646 מקרים חדשים, ביום חמישי נרשמו ביוון 29 מקרי מוות חדשים.

ההודעה על הסגר ביום חמישי הובילה רבים להזמין תור למספרה ולהתספר לפני כניסת הצעדים לתוקף. "זה היה מטורף לחלוטין, לא עצרנו לשאוף אוויר", אמר ספר במרכז אתונה לסוכנות הידיעות 'רויטרס'.

מאוחר יותר הודיעו הרשויות כי מספרות יורשו לעבוד יומיים נוספים עד יום שני בכדי לענות על הביקוש.

הגבלות חדשות בצרפת

ביום שישי, פריז הציגה איסור על משלוחים, בין השעות 22:00 לשעה 06:00 בבוקר, לטענת הרשויות המשלוחים גורמים להתכנסויות לא חוקיות, הדברים הללו מגיעים לאחר שצרפת עם מספר שיא של זיהומים במשך 24 שעות, עם 58,046 מקרים חדשים ביום אחד.

מכירה וצריכה של משקאות אלכוהוליים במרחבים ציבוריים בלילה נאסרה גם כן. נכון לעכשיו, עסקים שאינם חיוניים סגורים, והאזרחים נדרשים לשאת מסמך חתום כדי להצדיק את היותם ברחובות.

איטליה: 445 מקרי מוות ביום חמישי האחרון

באיטליה חולקה המדינה לשלושה אזורים בהתאם לחומרת ההתפרצות באזורים מקומיים. איטליה דיווחה על יותר מ-34,000 מקרים, ועל 445 מקרי מוות ביום חמישי האחרון, המקרים הללו מדאיגים את איטליה, אך רומא נואשה שלא לסגור את הכלכלה לחלוטין.

במילאנו, בירת האופנה והעסקים שבה הוטלו הגבולות המחמירים ביותר, הרחובות היו שקטים מהרגיל, חנויות בגדים, כולל בוטיקים יוקרתיים בעיר נסגרו, אך בתי ספר, משרדים ועסקים רבים, כולל מזון ומגוון רחב של מצרכים נותרו פתוחים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x