xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יהודי אורתודוקסי התחפש לסנטה קלאוס כדי להפתיע את ילדי האומנה שלו שחוגגים את חג המולד

סנטה קלאוס הגיע לעיר בזכות אדם אורתודוקסי באריזונה. ד"ר שמולי ינקלוביץ ורעייתו שושנה הם הורים אומנים מזה שנים, בנוסף לארבעת הילדים שלהם. יש להם שני ילדי אומנה שהם אחים, אחד שזה עתה מלאו לו 3 ואחד שעומד להיות בן 4
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דר' ינקלוביץ: מתוך חשבון הפייסבוק של ינקלוביץ
דר' ינקלוביץ: מתוך חשבון הפייסבוק של ינקלוביץ

בעבר ד"ר ינקלוביץ לקח ילדי אומנה לפגוש את סנטה קלאוס בתקופת החגים, אך מגפת נגיף הקורונה לא איפשר השנה. ובכל זאת הוא הבחין כי הם מחפשים את סנטה קלאוס לחג המולד, ורצה לעשות משהו שיעזור להם לחגוג.

חבר הציע ללכת ברחוב שלהם עם בגד של סנטה, כדי שהם יראו מישהו לבוש בבגדי סנטה, אבל ינקלוביץ לא חשב שזה מספיק טוב, כשפרסם בפייסבוק על הנושא, חבר אחר שלח לו תחפושת של סנטה קלאוס.

"ידעתי שבגלל קורונה לא אתן להם ללכת לראות שום סנטה או לפגוש מישהו חדש, אז ברגע שהתברר שזה חייב להיות אני, ומישהו שלח לי את התלבושת, זה היה מאוד הגיוני פשוט לעשות את זה בעצמי", אמר לאתר Jewish Insider.

"הם היו המומים לחלוטין כשפתחתי את הדלת," הוא אמר. "ניסיתי לעשות את זה מהר, ולא האמנתי שהם לא יודעים שזה אני. חשבתי בוודאות שהם יגידו 'זה אתה?' או שאחד מהילדים שלנו יגלה את זה, אבל הילדים שלנו זרמו עם זה. זה עבד בצורה מושלמת".

דר' ינקלוביץ נתן לבנים מתנות והניח אותם על ברכיו, בדיוק כמו שהיו עושים בקניון. הוא שיתף את החוויה בחשבון הפייסבוק שלו, למרות שידע שאדוק אורתודוקסי שמתחפש לסנטה עשוי להרים כמה גבות.

"הייתי מודע כי פרסום יביא מבקרים גדולים שיגידו שחציתי קווים, שאני לא אורתודוקסי אמיתי, או שאני מעוות את המסורת" אמר, "אך החלטתי שזה הרבה יותר חשוב לי לקדם מודלים של פלורליזם וסובלנות לדת, ולקדם את העיסוק בתמיכה בילדים פגיעים מאשר להגן על המוניטין שלי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
05/05/2023 07:49

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://accounts.binance.com/sv/register?ref=53551167

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x