xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יהודיה תושבת חברון הותקפה על יד כלב תקיפה

תושבת חברון שיצאה לריצת ספורט בתחום הישוב היהודי הותקפה על ידי כלב תקיפה ששיחררו בני מיעוטים. הצעירה ניסתה להימלט מהכלב, החליקה ושברה אחת משיניה הקדמיות. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו "מצפים שהמשטרה תעצור את המפגעים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

תושבת חברון ואחותה הותקפו על ידי כלב תקיפה ששוחרר לעברן על ידי בני מיעוטים. למרות מצלמות האבטחה במקום והעברת תיעוד החשודים על ידי הצעירה למשטרה טרם ידוע על מעצר חשודים. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הצעירה שלח מכתב למפקד משטרת חברון בבקשה לעצור את החשודים ולהעמידם לדין.

במכתב תואר כי לפני שבועיים יצאו הצעירה, תושבת חברון, ואחותה לריצת ספורט ברחוב דוד המלך הסמוך למערת המכפלה בחברון "מרשתי ואחותה רצו הלוך ושוב ברחוב דוד המלך. במהלך ריצתן הבחינו בשני חשודים כשהם יישובים בצידי הרחוב וכלב תקיפה לצידם, אחוז באמצעות רצועה בידי אחד החשודים".

כשחלפו הצעירות על פני החשודים בפעם הרביעית "הבחינה מרשתי בחשודים משחררים את הכלב מרצועתו כדי שירוץ לעברן. מרשי ואחותה נבהלו, וניסו להסתובב ולהימלט מהכלב. או אז החליקה מרשתי על הכביש, נפלה על ראשה ושברה את אחת משיניה הקדמיות".

במכתב צויין כי האזור כולו מרושת מצלמות "האירוע התרחש במקום עם מצלמות ולפי הידוע למרשתי קיים סרטון עם תיעוד האירוע בידי משל"ט מג"ב, יחידת מערת המכפלה". בנוסף, הגישה הצעירה תלונה למשטרה ומסרה לידיה את תמונות החשודים שהספיקה לצלם. למרות זאת, טרם ידוע על מעצר החשודים בתקיפה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את הצעירה מסר "אנו מצפים שהמשטרה תאכוף ותעצור את המפגעים, גם כשמדובר בערבים שפגעו ביהודים כדבר שבשגרה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
20 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
20
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x