xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"יאסר כל תוכן שמכחיש את השואה": פייסבוק משנה מדיניות

הרשת החברתית פרסמה הודעה שמזהירה מכמות תוכן השנאה שמופץ בפלטפורמה, וכי היא מתכוונת לשנות את מדיניותה; "צעד קטן אך ניצחון גדול במאבק באנטישמיות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט תמונה: Freepik
קרדיט תמונה: Freepik

היום (שני) הודיעה פייסבוק כי תערוך שינוי במדיניותה כלפי הפצת תכנים העוסקים בהכחשת שואה. החברה הזהירה ממגמות שיח השנאה המתחולל ברשתות החברתיות וכן מתכני הכזב המופצים בה.

בחברה אומרים כי ההחלטה לשנות את המדיניות מסמנת צעד נוסף במאמצה "להילחם בשנאה בפלטפורמה" וכי הדברים מגיעים ברקע העלייה המתועדת היטב "של האנטישמיות בעולם ורמת הבורות המדאיגה, במיוחד בקרב צעירים, בנושא השואה".

"היום אנו מעדכנים את מדיניות התבטואיות השנאה שלנו, שמעתה תאסור כל תוכן שמכחיש או מסלף את השואה", נמסר בהודעת החברה. בהמשך הסבירו בפייסבוק כי "מוסדות כמו יד ושם, העוסקים בחקר ובזיכרון השואה, מציינים שחינוך בנושא השואה הוא אחד המרכיבים המרכזיים למאבק באנטישמיות".

"לכן בהמשך השנה, אנחנו נתחיל להפנות כל מי שיערוך חיפוש בפייסבוק סביב מונחים הקשורים לשואה או להכחשתה למידע אמין מחוץ לפייסבוק"- הוסיפו. בפייסבוק ציינו כי ההחלטה מגיעה לאחר עבודה משותפת ורחבה עם ארגונים יהודיים בינלאומיים. "מזה שנים רבות אנחנו עובדים צמוד עם קהילות ברחבי העולם, במטרה להבין טוב יותר כיצד שנאה, ולרבות אנטישמיות, באות לידי ביטוי ברשת".

יעקב חגואל, סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית הגיב לאחר ההחלטה: "כמי שיזם את הדיון בנושא יחד עם יו"ר ועדת העליה והקליטה ח"כ דוד ביטן אני מברך על ההחלטה החשובה. זה אמנם צעד קטן אך ניצחון גדול במאבק באנטישמיות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x