xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יאיר נתניהו בתיעוד יוצא דופן ברשת החברתית טוויטר מתוך מעון ראש הממשלה

יאיר נתניהו פרסם ברשת החברתית טוויטר סרטון שצולם באייפון הפרטי שלו, ובו הוא מראה את המצב העגום בקומה העליונה במעון ראש הממשלה: "נזילות ועובש, הקיסר בארמון וורסאי ככה מדמיין אותו השמאל החולה".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
(קרדיט:צילום מסך מתוך הטוויטר של יאיר נתניהו)
(קרדיט:צילום מסך מתוך הטוויטר של יאיר נתניהו)

יאיר נתניהו: ‏"כאשר מראים לתקשורת את כל הנזילות והעובש בקומה למטה בבית ראש הממשלה, הם אומרים בסדר, אבל הקומה למעלה היא המפוארת. אז צילמתי באייפון שלי את ה״קומה המפוארת״ למעלה. בווידאו יש בין היתר את החדר שינה של ראש הממשלה והמקלחת שלו. ״הקיסר בארמון וורסאי״, ככה מדמיין אותו השמאל החולה."

"‏הרבה שואלים פה ״אז למה לא משפצים״. אז ככה, מי שמחליט זה יועמשית משרד רוה"מ שלומית ברנע וחבורת הפקידים עושי דברה ודברי מנדלביט. היא לפעמים לא מאשרת לקנות מיקרו חדש חצי שנה אחרי שהקודם התקלקל, כבר כמה שנים אין אישור למדיח חדש למרות שהתפרק כל המקדימה, ולפני שנה היא קבעה מרגע לרגע עם עצמה שלעובדי הבית אסור להכין לראש הממשלה שום אוכל, לא חביתה, לא סלט, מקסימום להגיש רק כוס קפה. רוה"מ היה צריך להלחם על זה במשך שבוע כדי שהוד מעלתה תחזור בה ותאשר שיכינו לו פסטה או סלט.‏דרך אגב חצי מהמזגנים בבית לא עובדים וראש הממשלה נמצא בסוג של סאונה ב-45 מעלות. אבל מה לעשות, שלומית לא מרשה, תשמש במאוורר."

‏"ואם השם שלומית ברנע מוכר לכם, זאת היא שתפרה את אשת ראש הממשלה ושיגעה מדינה שלמה על פאקינג חמגשיות קוסקוס, על בסיס נוהל שהיא קבעה עם עצמה ועוד 2 פקידים (לא חוק!) ביום שנתניהו נכנס לתפקידו ב-2009, שאם יש מבשלת אסור לקנות חמגשיות (לא הייתה מבשלת ומי שלקח את החמגשיות זה הסלב)."

"‏עוד דבר שהוד מעלתה לא מרשה – במטבח למטה מפוצץ ג׳וקים. לא קטנים, כאלה בגודל של יד. החל מ-12 בלילה שהמטבח ריק, נהיה ספארי שם ומיליון ג׳וקים מסתובבים. אבל שלומית ברנע לא מוכנה להדביר. מה הבעיה בקצת ג׳וקים על האוכל זה חלבונים ‏צילמתי פעם את קרנבל הג׳וקים אך זה כ"כ מגעיל שאני לא אעלה את זה פה אפשר להתעלף."

צפו בתיעוד:

קרדיט:מתוך חשבון הטוויטר של יאיר נתניהו
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x