xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טרנד הסדנאות בישראל – בשגרה ובימי קורונה

על טרנד הסדנאות שתפס תאוצה בישראל בשנים האחרונות בתחומים שונים וכיצד ניתן לקיים כיום סדנה בתקופת הקורונה בהתאם להנחיות משרד הבריאות?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מפגשים וסדנאות בימי קורונה // קרדיט: freepik
מפגשים וסדנאות בימי קורונה // קרדיט: freepik

נראה כי העולם של ימנו מתחלק כעת לימים של טרום הקורונה ולאלה שהגיעו אחריה. המונח "לחיות לצד הקורונה" הופך למעשי ומוחשי בשגרת חיינו כאשר טרנד הסדנאות וההעשרה העצמית שהיה בשיאו בטרם פרוץ המגפה, התקשה בתחילת המשבר להכיל את ההתאמות למציאות החדשה.

בישראל פעילויות של הרצאות, סדנאות ומפגשי העשרה נחשבים לפופולריים במיוחד בתחומים שונים כמו בישול ואפייה, העצמה אישית, כלים להתפתחות מקצועית, התמודדות עם שינויים, שיווק, פרסום, התנהלות בשוק תחרותי, שפות, טכנולוגיה וכו', כאשר רבים היו משתתפים בסדנא כזו או אחרת על בסיס קבוע, לעתים בקבוצות של יחידים, לעתים בקבוצות של עשרות משתתפים ולעתים אף למעלה מזה. אך המציאות החדשה שהביאה עימה עלינו הקורונה, הכולל את עידן הריחוק החברתי, הצורך בהיצמדות להנחיות משרד בריאות והקפדה על דרישות התו הסגול, מביאות את היזמים והמארגנים המעוניינים להמשיך ולקיים סדנאות גם בימים אלו, להיערך בצורה מחודשת ושונה ממה שהכירו. הדבר אומנם מורכב יותר אבל בהחלט אפשרי – ריכזנו עבורכם כאן מספר דגשים מרכזיים לטובת ארגון של סדנה מוצלחת גם בימי קורונה – אז מאיפה מתחילים?

  1. בחירת הלוקיישן – בחירה נכונה של מקום לסדנאות היא למעשה כלי ראשוני חשוב ביותר להצלחה תוך התאמת המקום לקהל היעד וצורכי הסדנה. בעידן הקורונה לבחירת המיקום ישנה אפילו חשיבות קריטית שכן מלבד התאמת המקום בהיבט של גודל, נגישות, חניה, כלים טכנולוגיים וכו', ישנן גם כזכור הנחיות "התו הסגול" המתעדכנות מעת לעת. מרבית הסדנאות כיום מיועדות לקבוצות קטנות ועל כן המגבלה הנוכחית הנעה סביב 10 עד 20 איש בחלל פתוח / סגור בהתאמה אינה מהווה גורם מונע, אולם במקרים בהם הסדנא מיועדת לקבוצה גדולה יותר של משתתפים, חשוב לבחון מקומות המסוגלים לייצר תנאים ומרחב מתאים אם בשטח פתוח או באמצעות פיצול חללי עבודה. בבחירת המיקום יש להביא בחשבון את צרכי הסדנא המקצועיים וזאת כמובן לצד הנחיות שמירת המרחק כאשר חשוב ליצור עמדות עבודה/למידה במרחקים של שני מטרים זה מזה, מיקרופונים אישיים במקרה הצורך, ללא העברה מיד ליד (ובעיקר מפה לפה), וכלי חיטוי זמינים לאורך כל מהלך הסדנא.

    >> מחפשים מקום לקיום סדנה הפועל בהתאם להנחיות? לחצו כאן.
  2. תוכן וערך אמיתי – ישראלי רבים נוטים להירשם לסדנא על סמך טייטל מעניין או הבטחה פרסומית מרשימה, כאשר האחריות של יוזמי הסדנא היא לקיים. בין אם מדובר בסדנת ניהול ובין אם בסדנת טיפול בצמחי בר, בין אם בסדנה אליה הגיעו עובדים במסגרת מחויבותם לארגון ובין אם בסדנא אליה נרשמו באופן עצמאי ושילמו ממיטב כספם, חשוב לנסות ולהקפיד לספק תמורה, העשרה וערך אמיתי למשתתפים. בהתאם לזמן הסדנא יש לקבוע תכנים ופעילויות בעלי ערך מוסף, מידע חדשני וכלים מקצועיים, מהסוג אותו לא יוכלו למצוא "סתם ככה" בסרטונים ביוטיוב או ברשתות החברתיות.
  3. התנסות מעשית – סדנא בשונה מהרצאה ושיטות לימוד אחרות, מצריכה לרוב גם התנסות מעשית. חשוב ליצור ולתכנן סדנא אשר מאפשרת לנסות וליישם את הכלים אשר נרכשים בה במרחב הסטרילי של הלמידה. בבחירת הלוקיישן כדאי לבחור במקום גדול ומרווח מעבר לצורך על פי מספר המשתתפים, ובמידת הניתן לשלב פעילויות גם מחוץ לכיתה (לובי, מדשאות ומרחב פתוח), מרחבים נוספים לצורך קבוצות דיון ועוד.
  4. מיתוג, מיתוג, מיתוג – כאשר תפרסמו את הסדנא שלכם בתקופת ההרשמה, אתם למעשה ממתגים את עצמכם כאוטוריטה בתחומכם, ועל מנת לשמר את המיתוג חשוב לבחור בלוקיישן לסדנה אשר מאפשר שילוב מיתוג אישי לצרכי שיווק, פרסום וחיזוק המותג. המיתוג יכול להתבצע באמצעות הנחת רול אפ בכניסה לכיתת הלימוד, מיתוג עמדת המרצה, עמודי טוטם להלבשה ומסכי לד אשר מאפשרים הרצה ברקע של תמונות וסרטונים שיווקיים או כל חומר רלוונטי אחר.
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x