xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טראמפ תוקף את מישל אובמה: "בעלך הוא הסיבה שנבחרתי"

בסדרת ציוצים בטוויטר תקף נשיא ארצות הברית טראמפ את הגברת הראשונה לשעבר; מוקדם יותר אמרה אובמה כי טראמפ לא ראוי להיות נשיא וקראה להצביע לביידן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן

עוד כשלושה חודשים יתקיימו הבחירות בארצות הברית, ובינתיים הקרב מתחמם. טראמפ תקף את אשת הנשיא לשעבר, מישל אובמה בסדרת ציוצים. הדברים מגיעים בעקבות ביקורת חריפה שהטיחה בו מישל אובמה בנאומה בוועידה הדמוקרטית אמש.

"שמישהו יסביר למישל אובמה שטראמפ לא היה כאן אלמלא התפקיד שעשה בעלך, ברק אובמה" צייץ טראמפ בטוויטר "הממשל ואני בנינו את הכלכלה הגדולה ביותר בהיסטוריה, מכל מדינה שהיא. הצלנו מיליונים וכעת בונים כלכלה גדולה עוד יותר ממה שהיה לפני כן".

מישל אובמה תקפה את טראמפ בנאום בוועידה הדמוקרטית ואמרה כי "הוא הנשיא הלא נכון למדינתנו. ברור שהתפקיד לא מתאים לו וגדול עליו". הגברת הראשונה לשעבר לא חסכה ביקורת וקראה לרפובליקנים שלא להצביע לו.

"ממשל אובמה – ביידן היה הממשל המושחת ביותר בהיסטוריה, כולל העובדה שנתפס בריגול נגד הקמפיין שלי", הוסיף הנשיא. "זאת השערורייה הפוליטית הגדולה ביותר בתולדות ארצנו". ביידן שהיה סגן הנשיא של ברק אובמה, מתמודד כעת מול הנשיא המכהן טראמפ בבחירות שיתקיימו בתחילת חודש נובמבר. על פי הסקרים האחרונים, הפער בין השניים עומד על למעלה מעשרה אחוזים לטובת ביידן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x