xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טראמפ על הסכם השלום: "לא יכולתי להאמין הייתי בהלם כל המדינות כמעט כולן קוראות נו מה איתנו? גם אנחנו רוצות לחתום"

"אנו עושים שלום במזרח התיכון" הצהיר הנשיא טראמפ. "זה דבר מדהים עבור ישראל, אנחנו עושים דברים שאף אחד אחר לא עשה, ולא יכול לעשות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן

"עשינו עסקה בין ישראל ובין איחוד האמירויות ביום שישי, זה נחתם בעיקרו, וזה היה מסיבת עיתונאים נהדרת, לא יכולתי להאמין, הייתי בהלם". כך אמר טראמפ בראיון לתוכנית Fox & Friends היום בבוקר.

"אנו עושים שלום במזרח התיכון". הצהיר הנשיא. "אנו מחזירים את חיילינו הביתה מאפגניסטן. נשארו לנו מעט מאוד שם, אנחנו עוסקים בזה, אנחנו מביאים אותם הביתה מסוריה, אנחנו מחזירים אותם מעירק. המלחמות האינסופיות הללו שלא נפסקות לעולם. בסופו של דבר אנו פועלים כשוטרים, לא כלוחמים. השמדנו את דאעש, חיסלנו את אל באגדאדי, ואז כמובן את סולימאני, ופתאום הכל התחיל להסתדר במקומו".

טראמפ המשיך וטען כי "הדבר הגדול" הוא "שיצאתי מהעסקה המחרידה הזו שביצעו ביידן ואובמה, העסקה הגרועה ביותר אי פעם", (הגרעין האיראני) "150 מיליארד דולר שולמו, ו-1.8 מיליארד במזומן, העסקה הגרועה ביותר, הייתי צריך לצאת מהעסקה הזו".

"אתה הולך בסוף עם שלום במזרח התיכון, שלום אמיתי במזרח התיכון", אמר טראמפ. "אגב, איחוד האמירויות הערביות היה המנהיג הראשון, והם חתמו ראשונים, ועכשיו כל המדינות, כמעט כולן, קוראות, נו מה איתנו? גם אנחנו רוצים לחתום".

"זה דבר מדהים עבור ישראל," סיכם טראמפ. "זה מדהים לאוונגליסטים, אגב, האוונגליסטים אוהבים את ישראל. אוהבים את ישראל, אז אנחנו עושים דברים שאף אחד אחר לא עשה, ולא יכול לעשות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x