xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טראמפ על הירידה בסקרים: "הם מזויפים"

נשיא ארה"ב סירב לומר אם יכיר בתוצאות הבחירות במידה ויפסיד לביידן; "הם היו מזויפים ב-2016, ועכשיו עוד יותר"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

הנשיא טראמפ התראיין לרשת 'פוקס ניוז' על רקע הירידה הגדולה בתמיכה בו, פחות מארבעה חודשים לפני הבחירות לנשיאות. ההתנהלות של טראמפ במשבר הקורונה, וגל המחאה באמריקה אחרי הרצח של ג'ורג' פלויד, גרמו לנשיא לצלול בסקרים. בשבוע שעבר החליף טראמפ את מנהל הקמפיין שלו, על רקע הסקרים ואחרי כישלון העצרת באוקלהומה.

טראמפ טוען שאין סיקור בסקרים הוגן הרפובליקנים: "קודם כל, אני לא מפסיד, בגלל שאלה סקרים מזויפים", אמר טראמפ בראיון לפוקס ניוז. "הם היו מזויפים ב-2016 ועכשיו הם מזויפים עוד יותר", אמר הנשיא, והוסיף שתוצאות הסקרים לפני ארבע שנים היו גרועות בהרבה.

טראמפ תקף את היריב הדמוקרטי, ואמר שהוא "לא מסוגל לחבר שני משפטים". טראמפ הוסיף שהוא ינצח בנובמבר מכיוון שאמריקה לא תבחר לתפקיד הנשיא אדם "גמור". "הוא גמור, הוא גמור מנטאלית", אמר על ביידן. כשהוא נשאל אם לדעתו יריבו בן ה-77 "סנילי" הוא סירב להשתמש במונח הזה, והדגיש שלדעתו "הוא לא כשיר להיות נשיא".

על יריבו הפוליטי לתפקיד הנשיא בנובמבר הקרוב אמר טראמפ: "ביידן רוצה להיכנס ולהרוס את המדינה שלנו, לשלש את המסים". טראמפ טען שאם הוא יהפוך לנשיא, ביידן יידחף שמאלה. "הוא ישמיד את המדינה הזו, אבל זה לא יהיה זה. זה יהיה השמאל הרדיקלי. אידיאולוגיה מסוג זה שהשתלטה על ונצואלה, אחת המדינות העשירות בעולם. אין להם עכשיו מים, אין להם אוכל ואין להם תרופות."

טראמפ הגן על ההתנהלות שלו במשבר הקורונה, וחזר על האמירה שבסופו של דבר הנגיף ייעלם. "בסוף זה יהיה נכון. זה ייעלם ואני אהיה צודק", ציין הנשיא. הוא הבהיר שוב שהוא מתנגד לחייב את האמריקנים לעטות מסכות. "אני רוצה שלאנשים יהיה חופש מסוים". אמר הנשיא. היום הגיע מספר המתים מקורונה בארה"ב ליותר מ-140,000.

כשנשאל אם הוא אדיב, אמר טראמפ, "אתה לא יודע עד שתראה. זה תלוי." לאחר מכן טען כי הצבעה בדואר שדמוקרטים דחפו לכך כתגובה למגיפת נגיף קורונה, "עומדת להיות פקטור בבחירות."

לשאלה אם המשמעות היא שהוא לא יקבל את תוצאות הבחירות, אמר טראמפ, "לא. אני צריך לראות." כשנשאל שוב אם הוא יקבל את התוצאות, אמר טראמפ, "לא, אני לא מתכוון לומר רק כן. אני לא מתכוון להגיד לא וגם לא אמרתי בפעם האחרונה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
4 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
4
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x