xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טראמפ מאיים להשתמש במשטרה הצבאית נגד מפגינים

הרשויות במינסוטה הודיעו כי דרק צ'אובין, השוטר שחנק למוות את ג'ורג' פלויד בעת שהיה מרותק לרצפה, יעמוד לדין בגין רצח מדרגה שלישית. העונש יכול להגיע עד 25 שנים. ההודעה הגיעה בניסיון למנוע את המהומות לאחר שהוטל עוצר על העיר.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המפגינים שורפים מבנים (צילום מסך)
המפגינים שורפים מבנים (צילום מסך)

הנשיא טראמפ קרא למושלים וראשי ערים להיות קשוחים יותר בהתמודדות עם מפגינים, ואיים כי "הממשלה הפדרלית תעשה את מה שצריך לעשות, וזה כולל שימוש בכוח הבלתי מוגבל של הצבא שלנו ומעצרים רבים."

"חציית קווי מדינה כדי להסית לאלימות היא פשע פדרלי". כתב טראמפ בטוויטר. בשבת אמר מושל מינסוטה כי הערכות מעידות כי רק כ -20% מהמפגינים הם מקומיים, וכי -80% הם מחוץ לאזור.

המהומות החלו לאחר לגבר אפרו אמריקאי מת לאחר שנמחץ על ידי שוטר לבן, השוטר הלבן מחץ את צווארו של הגבר האפרו האמריקאי, ולא שהה לתחנוני הגבר, ולבקשות של עוברים ושבים להרפות ממנו.

בתוך כך הרשויות הודיעו כי דרק צ'אובין, השוטר שחנק למוות את ג'ורג' פלויד בעת שהיה מרותק לרצפה, יעמוד לדין בגין רצח מדרגה שלישית. העונש יכול להגיע עד 25 שנים. ההודעה הגיעה בניסיון למנוע את המהומות לאחר שהוטל עוצר על העיר.

הסיפור החל ביום שלישי האחרון, אז תועד שוטר דורך על צווארו של גבר אפרו אמריקאי, הגבר נשמע אומר "אני לא יכול לנשום".

הגבר ממיניאפוליס מת לאחר מספר דקות, בסרטון שהפך לויראלי נראה שוטר לבן שכרע על צווארו, בסרטון ניתן לשמוע את האיש, שזוהה כג'ורג' פלויד, צועק בסרטון "אני לא יכול לנשום! אני לא יכול לנשום!" ו"אל תהרוג אותי!". מחלקת משטרת מיניאפוליס אישרה כי האיש, שנמצא בשנות הארבעים לחייו, מת מ"אירוע רפואי". בהצהרה נמסר כי האיש "סבל ממצוקה רפואית" ולכן הועבר לבית החולים, שם מת מאוחר יותר.

בסרטון ניתן לשמוע עדי ראיה שאומרים לשוטר לרדת מהצוואר של האיש. אחד מהם אמר: "אתה מתכוון לשבת שם עם הברך על הצוואר?" אחר שאל: "הרגת אותו?" דרנלה פרייזייר, ששיתפה את הסרטון בפייסבוק, אמרה: "המשטרה הרגה אותו ממש לפני כולם." על פי הדיווחים, ה- FBI ורשויות המדינה חוקרות את המוות. אך את התושבים החקירה לא מעניינת, והם יצאו להפגין נגד מותו של ג'ורג'.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x