xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טראמפ הדהים: "אני לוקח תרופה נגד מלריה"

הנשיא דונלד טראמפ הודיע היום כי הוא לוקח את תרופת ההידרוקסיכלורוקווין בשבוע וחצי האחרונים, אך הוסיף כי אין לו את נגיף הקורונה. "אני מרגיש מצוין ונבדק כל יום" אמר טראמפ.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
טראמפ בביקור במפעל למסיכות (דוברות הבית הלבן)
טראמפ בביקור במפעל למסיכות (דוברות הבית הלבן)

הנשיא טראמפ הדהים את התקשורת והפתיע רבים בעולם, הוא אמר כי הוא לוקח את תרופת הידרוקסיכלורוקווין התרופה נגד מלריה. התרופה היא מיועדת למניעה וטיפול במלריה, וטיפול בדלקת מפרקים.

הנשיא פרסם את ההודעה המפתיעה בבית הלבן במהלך אירוע עם עובדי מסעדות. "אני לוקח את זה, לפני כמה שבועות התחלתי לקחת את זה" הוא אמר. התרופה המשמשת לטיפול במלריה, ומחלות אחרות.

הנשיא שהודיע כי הוא לוקח הידרוקסיכלורוקווין המשמש לטיפול במלריה, ומחלות אחרות, הודיע כי הוא גם לוקח אנטיביוטיקה אזיתרומיצין, כדי להשמר מנגיף הקורונה. טראמפ אמר שהוא לוקח את שתי התרופות אך לא היו לו תופעות לוואי. "אני לוקח את שני התרופות, עד עכשיו הן נראות לי בסדר."

"אני לוקח את זה כשבוע וחצי" ציין. "אני לוקח כדור כל יום, בשלב מסוים אני אפסיק," הוסיף.

הוא אמר שיש לו 'אפס תסמינים' של נגיף הקורונה, וכי הוא נבדק מדי יום ונמצא שלילי. "שלילי לחלוטין, ללא תסמינים, ללא כלום" אמר הנשיא.

"שמעתי המון סיפורים טובים. ואם זה לא טוב, אני אגיד לכם, אני לא יפגע מזה, זה קיים כבר 40 שנה למלריה ולדברים אחרים, אני לוקח את זה." הוא אמר.

לדבריו, הוא ביקש מרופא הבית הלבן אישור לקחת אותו. "הוא אמר טוב אם תרצה. אמרתי כן הייתי רוצה את זה, הייתי רוצה לקחת את זה." אמר טראמפ.

"רק חיכיתי לראות את העיניים שלכם מאירות כשאמרתי את זה." הוא אמר לתקשורת, הנשיא אמר כי גם עובדי ציבור רבים לוקחים את זה. "תתפלאו כמה אנשים לוקחים את זה ובעיקר עובדי החזית שעובדים עם אנשים לוקחים את זה, רבים לוקחים את זה", ציין.

מחקר שפורסם ביום שני שעבר הראה כי התרופה בעלת השם הארוך אינו עובדת כנגד נגיף הקורונה, ויכולה לגרום לבעיות לב.

המחקר פורסם בכתב העת של האיגוד הרפואי האמריקני שהמשיך מחקר קודם שהראה גם כי התרופה אינה נלחמת בנגיף. ארגון המזון והתרופות של ארצות הברית, ה- FDA והמכון הלאומי לבריאות פרסמו אזהרות בנוגע לשימוש בתרופות לחולי נגיף הקורונה, ופסלו את התרופה לחולי הקורונה

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x