xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טראמפ במסיבת עיתונאים: "המצב ילך ויחמיר"

הנשיא טראמפ ערך בבית הלבן מסיבת עיתונאים ובה הציג תוכניות קודרות על המשך המצב, אך עדיין טוען שהמצב בארצות הברית יותר טוב.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ אמר אתמול (שלישי) בתדרוך לעיתונאים בבית הלבן. הוא התייחס לעלייה במספר הנדבקים והמתים מנגיף הקורונה במדינות ארה"ב. ובנוסף גם הצהיר כי הוא יתחיל להקפיד לעטות אותה על פניו.

במסיבת עיתונאים, שנמשכה כשלושים דקות, חזר על אמונתו בכך שהנגיף ייעלם בסופו של דבר, והתעקש שהתגובה האמריקנית למגפה הייתה "טובה בהרבה" מאשר במקומות אחרים בעולם.

למרות האמונה בהיעלמות הנגיף, הנשיא הציג גם תחזית ריאלית, קצת פסימית, וציין כי "לצערי הרב זה ילך ויחמיר לפני שישתפר". התחזית הזו דומה לתחזיתו של טראמפ במסיבת עיתונאים שערך בתחילת חודש אפריל, בה הוא הצהיר כי ארה"ב עומדת בפני שבועות קשים.

למרות הזלזול שהביע בעבר כלפי עטיית מסכות, בתדריך אמש הצהיר טראמפ כי אין לו כל בעיה עם הנושא, ואף הוא שלף מכיסו והציג לעיתונאים מסכה שהוא נושא עליו, אך הוא לא שם אותה על פניו בזמן מסיבת העיתונאים. "בין אם אתה אוהב את המסכה או לא אוהב אותה – יש לה השפעה", אמר טראמפ. "אני מתחיל להתרגל למסכה", הוא הוסיף בהמשך.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x