xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טראמפ: "אף אחד לא יהיה בטוח באמריקה של ביידן"

הנשיא טראמפ אמר בשבת, כי "כל עיר תהיה במצור" אם ג'ו וקמלה האריס ינצחו. ואמר לשוטרים 'להילחם' נגד הדמוקרטים, שכן האיחוד המשטרתי הגדול ביותר בניו יורק תומך בו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן

הנשיא טראמפ אירח ביום שישי האחרון אירוע 'שוטרים למען טראמפ' במועדון הגולף שלו בדמינסטר – ניו ג'רזי. טראמפ אמר לשוטרים כי הוא יחזיר את 'כבודם' ויילחם ב'מלחמת השמאל – דמוקרטים בשוטרים'. וזאת לאחר שמספר מנהיגים השמאל קראו לסגור תחנות משטרה עקב אלימות שוטרים.

טראמפ האשים את ג'ו ביידן ואת סגניתו קמלה האריס בכך שהם הקימו 'אג'נדה למען פשע', ואמר שאם הם ינצחו 'כל עיר באמריקה תהיה במצור'. הוא הוסיף: 'אף אחד לא יהיה בטוח באמריקה של ביידן'.

כמאה שוטרים היו במועדון הגולף של הנשיא בדמינסטר בניו ג'רזי, ופטריק לינץ' יו"ר איגוד המשטרה (PBA), שיבח את טראמפ שהופיע לאירוע, למרות שאחיו רוברט פונה לבית החולים במנהטן עקב מחלה. לינץ' אמר כי בכל 21 שנותיו כנשיא האיגוד. הוא לא זוכר שנשיא מכהן קיבל את תמיכת האיגוד המשטרתי של ניו יורק.

טראמפ אמר לקהל באירוע 'שוטרים למען טראמפ' כי "אחד הדברים העצובים ביותר שראיתי", היה במהלך הפגנות לאחר מותו של ג'ורג' פלויד בניו יורק על ידי שוטר לבן. "כשהם פגעו בשוטרים שלכם בניו יורק".

הוא אמר כי ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, "השיק מסע צלב אמיתי נגד המשטרה". טראמפ אמר: "עלינו להחזיר חוק וסדר לערים שלנו, יש לנו משטרה נהדרת והם צריכים להיות מסוגלים לבצע את עבודתם".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x