xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טסים לדובאי? כל הנוסעים בתחבורה ציבורית יהיו תחת מעקב בשביל הבטיחות: "דובאי תהיה העיר הבטוחה בעולם"

משטרת דובאי הקימה מערכת חכמה לזיהוי פנים לאבטחת כל התחבורה הציבורית של דובאי, פניו של כל אדם יזוהו תוך דקה אחת בלבד: "אנחנו מוכנים לכל תרחיש"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ניידת משטרה בדובאי אילוסטרציה: צילום משטרת דובאי
ניידת משטרה בדובאי אילוסטרציה: צילום משטרת דובאי

עובייד אל התבור, מנהל מחלקת אבטחת התחבורה בדובאי, אמר לתקשורת המקומית, כי המשטרה אמורה להכניס מערכת זיהוי פנים לתחבורה ציבורית כדי להבטיח יותר ביטחון לנוסעים ולתושבים.

הדמיית מעצר חוטפים ושחרור בני ערובה של משטרת דובאי

הטכנולוגיה תגיע בקרוב כאשר המדינה מתכוננת לארח את אקספו 2020 בדובאי בשנה הבאה. יריד עסקים ענק שנדחה ל-2021 עקב נגיף הקורונה. "שימוש בבינה מלאכותית כמו זיהוי פנים הוכיח את יעילותו בזיהוי אנשים חשודים ומבוקשים. אנו שואפים לשפר את הביצועים שלנו על ידי בניית היכולות הנוכחיות שלנו, כדי להבטיח רמה גבוהה של ביטחון בתחבורה הציבורית", אמר אל התבור בראיון ל-Gulf News.

לדבריו, הטכנולוגיה תושק בחודשים הקרובים בכל תחנות המטרו באמירות דובאי. המשקפיים החכמים של משטרת דובאי המכונים Rokid T1, והקסדות החכמות ששימשו במהלך מגיפת נגיף הקורונה לסריקת טמפרטורות הנוסעים, יהיו בעתיד בטכנולוגיה מתקדמת יותר כמו זיהוי פנים בשביל לזהות אנשים מבוקשים. "בדרך כלל לוקח לפחות חמש שעות לזהות חשוד, אך עם טכנולוגיית זיהוי פנים זה יקח פחות מדקה" אמר מפקד אבטחת התחבורה.

משטרת דובאי שואפת לאמץ את חזונם של השליטים להפוך את דובאי לעיר הבטוחה והחכמה ביותר בעולם. "כל הנוסעים יהיו מאובטחים במהלך הנסיעה. צוותי ימ"מ מיוחדים ייפרסו בתחנות המטרו הגדולות" אמר, אל התבור. "אנו מאמנים את הכוח בתרחישים שונים כמו משבר בני ערובה, פיגוע, שוד ואתגרים ביטחוניים שונים בתחנות, אנו יכולים לדמות כל תרחיש כדי להגביר את רמת המוכנות לשוטרים שלנו", הוסיף אל התבור.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
15 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
15
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x