xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טנקים של צה"ל חצו את הגבול ללבנון שר הביטחון ביקר באזור

טנקים של צה''ל חצו את הגבול מול משגב עם, הטנקים עברו את גדר הגבול ונכנסו למובלעת ישראלית מעבר לגדר. מולם נעמדו חיילי צבא לבנון/חיזבאללה חמושים בין היתר במטולי RPG
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום רשת אל מנאר (חיזבאללה)
צילום רשת אל מנאר (חיזבאללה)

טנקים של צה"ל חצו את הגבול מול משגב עם, הטנקים עברו את גדר הגבול ונכנסו למובלעת ישראלית מעבר לגדר. מולם נעמדו חיילי צבא לבנון/חיזבאללה חמושים בין היתר במטולי RPG.

לאחר האירוע, דובר כוח יוניפי"ל, אנדריה טנטי, מסר כי צה"ל עדכן את כוח האו"ם על פעילות שלו בחלק הדרומי של הקו הכחול באזור משגב עם. על פי הדובר, לא הייתה חצייה של הקו הכחול ולכן אין פה הפרה של החלטת האו"ם 1701. עוד נמסר כי אנשי הכוח נשלחו לשטח כדי להוריד את מפלס המתיחות ולמנוע אי הבנות. המצב כעת יציב, לפי הדובר, אחרי שהכוח של צה"ל החל להתפנות מהאזור.

בתוך כך ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (ג') בפיקוד הצפון ביחד עם הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, ומפקד אוגדה 210 ("עוצבת הבשן"), תא"ל עמית פישר.

זהו הסיור הראשון שעורך גנץ בפיקוד הצפון במסגרת תפקידו, ובו התמקד באתגרים הביטחוניים בזירה הצפונית ובראשם הנוכחות האירנית בסוריה וההתפתחויות בזירה הלבנונית.

גנץ המשיך את היום במפגש עם ראשי יישובי קו העימות בצפון, בהשתתפות השר מיכאל ביטון ובהובלת ראש פורום קו העימות וראש מועצת מטה אשר, משה דוידוביץ'. במפגש עלו נושאים אזרחיים וביטחוניים הנוגעים ליישובי הצפון וביניהם סוגיית המיגון.

צילום רשת אל מנאר (חיזבאללה)
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x