xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טיק סטופ? ארה"ב שוקלת חסימת אפליקציית טיק טוק

בעקבות היחסים המתוחים בין סין לארצות הברית, האחרונה שוקלת לחסום אפליקציות סיניות, ביניהן גם טיק טוק; הודו כבר חסמה 59 אפליקציות סיניות, בהן TikTok ו-WeChat
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

בראיון ששודר ברשת פוקס ניוז, מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו אמר כי נשקלת הטלת איסור בשימוש אפליקציות סיניות, ביניהן גם אפליקציית "טיק טוק".

"אנחנו שוקלים את הנושא", הסביר, "אני לא רוצה להקדים את הנשיא, אבל הנושא הזה בהחלט נמצא בבדיקה". הוא הוסיף: "אנשים שמורידים את האפליקציה הזו צריכים לקחת בחשבון שהמידע הפרטי שלהם יועבר לידי המפלגה הקומוניסטית בסין". בטיק טוק סירבו להגיב להאשמות של פומפאו.

הדברים של פומפאו נאמרים לאחר תקופה מתוחה מאוד בין שתי המדינות. כאשר הדבר בא לידי ביטוי בכמה תחומים בהם ביטחון לאומי, סחר וטכנולוגיה. חברת טיקטוק, שנמצאת בבעלות ByteDance הסינית, זכתה לביקורות חוזרות על ידי גורמים אמריקאים, שהגדירו אותה כ"איום על הביטחון הלאומי" – זאת בגלל קשריה לסין.

כמו כן, יו"ר הועדה העוסקת בהתערבות זרה דרך הרשתות החברתיות הוסיפה בראיון לגרדיאן שתפעל לזמן את טיקטוק למתן עדות. "כשיש כזה איום על הביטחון הלאומי, וכשמומחי טכנולוגיה מעלים טענות כאלה נגד טיקטוק, עלינו לפעול ברצינות", אמרה.

בשבוע שעבר פורסם כי ממשלת הודו חסמה 59 אפליקציות סיניות, בהן TikTok ו-WeChat. בהודו הכריזו כי האפליקציות "גנבו מידע מהמשתמשים והעבירו אותו לשרתים מחוץ להודו", אך בוושינגטון פוסט דיווחו כי ייתכן שמדובר בתגובה לעימותים בין שתי המדינות בגבול ההימלאיה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x