xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טייוואן: הפר את הבידוד ל-8 שניות ונקנס ב-3,500 דולר

האיש, מהגר מהפיליפינים, היה בבידוד בבית מלון בעיר קאוסיונג, הוא יצא לזמן קצר מאד מחדרו למסדרון, כך מסרה משרד הבריאות במדינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

האיש נתפס במצלמות טלוויזיה במעגל סגור על ידי צוות המלון, אשר יצר במיידי קשר עם משרד הבריאות, המחלקה קנסה אותו במאה אלף דולר טייוואני (בסביבות 3,500 דולר) כך דווח ה-CNN.

על פי כללי הבידוד הנוקשים של טייוואן אנשים אינם מורשים לצאת מחדריהם, לא משנה לכמה זמן, "אנשים בבידוד לא צריכים לחשוב שהם לא ייקנסו על עזיבתם את חדר המלון שלהם", כך נמסר מטעם משרד הבריאות המקומי.

56 מלונות בידוד קיימים קאוסיונג סיטי, עם כ-3,000 חדרים בסך הכל. טייוואן זכתה לשבחים רבים על גישתה לקורונה, היא מעולם לא נאלצה לחוקק חוק לסגר קפדני, ולא נקטה בהגבלות דרסטיות על כמו סין השכנה.

הרשויות בטייוואן החלו לבדוק נוסעים בטיסות ישירות מסין שם זוהה הנגיף לראשונה, ב-31 בדצמבר 2019 – עוד כאשר הנגיף היה בעיקר נושא לשמועות ולדיווח מוגבל. הממשלה השקיעה גם בבדיקות המוניות ובמעקב מהיר ויעיל.

טייוואן עם 23 מיליון בני אדם דיווחה רק 716 מקרי קורונה ושבעה מקרי מוות, כך עולה מנתונים שפרסמה אוניברסיטת ג'ונס הופקינס מארה"ב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x