xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טיבי על המחבל שדרס: ״תקלה״-אך התמונות מראות אחרת ?

ח"כים מהרשימה המשותפת צייצו כי "שוטרים ירו למוות בצעיר פלסטיני שנהג ברכבו, וזאת לאחר שהיתה ככל הנראה תקלה ברכב" אך מצילומי מצלמות האבטחה, הדברים נראים אחרת לגמרי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רגע הפיגוע (צילום משטרת ישראל)
רגע הפיגוע (צילום משטרת ישראל)

חברי הכנסת רבים ברשימה המשותפת פירסמו פייק ניוז בעניין הפיגוע שבו נהרג המחבל ‏אחמד עריקאת. נזכיר כי המחבל ניסה לדרוס היום שוטרת מג״ב במחסום ׳קנטינה׳. המחבל נורה ונהרג.

רגע הפיגוע: צילום משטרת ישראל

חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת צייץ בחשבון הטויטר שלו תחת תמונתו וכתב: ‏"זהו אחמד עריקאת שנורה ונהרג במחסום ׳קנטינה׳. היה בדרך להביא את אמו ואחותו מהסלון לחתונה של אחותו באותו ערב. אם יש טענה על סטיית הרכב במחסום אז קרוב לודאי שזו תקלה. היד קלה על ההדק והמוות ודאי. נורה ונשאר למות ללא סיוע רפואי. אגב, החתונה שלו בעוד כמה שבועות."

גם חברת הכנסת סונדוס סלח כתבה בציוץ שהעלתה: ״‏הרגו את השמחה אחמד עריקאת אללה ירחמו, 27, לא הגיע לחתונה של אחותו אתמול. בדרכו לסלון כלות חיילים ירו בו למוות, והשאירו אותו לדמם למוות דקות ארוכות. גם לחתונה שלו, שתוכננה לחודש הבא – הוא כבר לא יגיע. תנחומיי למשפחה ‏זועמת, עצובה, שבורת לב וכועסת. גם על הסתרת הצילומים.״

אך עתה מתברר כי המחבל כנראה ניסה להרוג בפיגוע. בסרטונים שצילם לפני כן הוא נשמע אומר אמירות על רקע אובדני. גם בדף הפייסבוק שלה נראו תמונות שבהן הוא מקלל חיילי צה״ל. בסרטון שבמשטרה פרסמו נראה המחבל סוטה בחדות, ומנסה לדרוס את השוטרת. מעט אחרת מאיך שטיבי מנסה לתאר זאת כ״תקלה תמימה״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x