xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טורקיה: שף נכלא ל-24 שנה בגין רצח בתו בצורה מחרידה משום שחזרה הביתה שתויה; הוא ביקש שחרור כי הוא חושש להידבק בקורונה

שף טורקי נשלח ל- 24 שנות מאסר לאחר שחתך את בתו לחתיכות משום שחזרה הביתה שתויה, השף בחנות קבב טורקית שהרג את בתו והשתמש בסכין בשר כדי לבתר את גופתה, נידון ל-24 שנות מאסר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

חסן אוסלו חנק למוות את בתו בת ה-32, דידם אוסלו, והכניס את חלקי גופה הקצוצים במקפיא משום ש'הגיעה הביתה שיכורה'. הרצח המחריד התרחש במחוז קסאן בעיר אדירן בצפון מערב טורקיה.

אוסלו אמר בבית המשפט כי זו הייתה אשמת בתו, כי היא העליבה את אמא שלה כשהגיעה הביתה, ואז התווכחה איתו לאחר שהורה לה לכבד אותם. כאשר היא התווכחה חזרה, הוא אמר שהוא איבד את העשתונות, ואז חנק אותה למוות.

השף נעצר לאחר שזרוע של בתו שעבדה כרקדנית נמצאה עטופה בעיתון בשדה מקומי על ידי אדם שאסף חפצים ליד מסגד מקומי ב-9 בינואר. המשטרה בדקה את טביעות האצבעות של הזרוע ומצאה שהיא שייכת לדידם אוסלו. לאחר מכן השוטרים השתמשו בכלבים כדי להתחקות אחר חלקי גוף נוספים, כולם נמצאו חתוכים עם חתכים מדויקים וישרים מאוד.

בחקירה נמצא כי אביה ניסה להשליך את גופתה ביער סמוך חתיכה אחר חתיכה. אוסלו הופיע בבית המשפט באמצעות שיחת וידיאו בעוד אשתו – שהואשמה באי דיווח למשטרה על העבירה – לא נכחה בדיון. האב ביקש לשחררו, ואמר כי הוא בסכנה להידבק בקורונה בכלא, וטען כי גילו ומצבו הבריאותי הבסיסי מסכן אותו.

על פי הדיווחים בטורקיה, סאטי אוסלו, אשתו, זוכתה מהאשמה באי הדיווח על הפשע. לדבריה, היא חשה ברע לאחר ההרג והלכה לחדר השינה שלה שם התעלפה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x