xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

טוויטר מזהירה גולשים מהציוצים של טראמפ

טוויטר נגד טראמפ, הרשת החברתית טוויטר מוסיפה אזהרות לגולשים בציוץ של הנשיא טראמפ עם אזהרת בדיקת עובדות, מנגד טראמפ מאשים את טוויטר בהתערבות בבחירות 2020.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

פוסט של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ זכה לראשונה בתווית בדיקת עובדות על ידי טוויטר. הנשיא טראמפ צייץ: "אין שום דרך (אפס!) שקלפי בדואר יהיו פחות מאשר הונאה מהותית."

הציוץ של טראמפ שהרגיז את טוויטר

טוויטר הכניסה תווית אזהרה תחת הפוסט וציוץ לאחר מכן תחת המדיניות החדשה שלה בנושא מידע מטעה. טראמפ הגיב בשיתוף עם תגובה, וכתב כי ענקית המדיה החברתית מחניקה את הדיבור החופשי לחלוטין. זו מדיניות חדשה של טוויטר שהחלה לפעול כנגד ידיעות פייק ניוז על וירוס הקורונה, ומתחת לכל ציוץ ישנה הפניה לקבלת העובדות האמיתיות על וירוס הקורונה.

ההתראה של טוויטר מציגה סימן קריאה כחול מתחת לציוצים, ומציעה לקוראים "לקבל את העובדות לגבי הצבעה בדואר".

מה אומר טוויטר על הציוצים של טראמפ? מתחת לציוץ מופיע אזהרה שבו נכתב שציוץ זה מכיל עובדות מטעות, אחריה מופיע קטע "מה שאתה צריך לדעת" בו טוויטר מתקנת את מה שהם טוענים שהן טענות שווא של נשיא ארה"ב.

חברת המדיה החברתית התחייבה להגדיל את מדבקות האזהרה תחת מידע כוזב או מטעה באתר שלה אך זו הפעם הראשונה שבה הם נוקטים אותה כנגד נשיא ארצות הברית.

הנשיא טראמפ הגיב לדברים, וכדרכו כתב את דעתו בציוץ בטויטר, בציוצים החדשים שלו האשים טראמפ את טוויטר בהתערבות בבחירות לנשיאות ארה"ב שיתקיימ ב -3 בנובמבר 2020.

הוא אמר כי חברת המדיה החברתית מחניקה את הדיבור החופשי לחלוטין, ואני כנשיא לא מרשה שזה יקרה. מנהל קמפיין הנשיאות של טראמפ, בראד פרסקייל, מתח ביקורת גם על טוויטר. "שיתוף פעולה עם 'בודקי עובדות' מוטה בחדשות מוטות הוא מסך עשן כדי להעניק לטקטיקות הפוליטיות הברורות של טוויטר אמינות כוזבת. ישנן סיבות רבות לכך שהפסקנו את כל הפרסום בטוויטר לפני חודשים, והטיה פוליטית ברורה היא אחת מהן," צייץ מר פרסקייל.

הנשיא טראמפ השתמש בטוויטר במשך השנים בכדי להביע את דעתו בכל דבר, ובמיוחד כפלטפורמה למריבות מתוקשרות עם פוליטיקאים וסלבריטאים אחרים. כעת הוא עשוי להילחם עם הפלטפורמה עצמה.

בעקבות החלטת הטוויטר לתייג את הציוצים שלו כמטעים, הוא טען בטוויטר כי החברה מחניקה את הדיבור החופשי ושהוא לא יאפשר זאת. אבל טוויטר הודיעה, כי "כחברה פרטית היא מקבלת כללים משלה למה שקורה בפלטפורמה שלה."

כיון שהציוצים של טראמפ הן חלק ממה שמושך מלמעלה מ -80 מיליון עוקביו לטוויטר מלכתחילה החברה לא רוצה לאבד אותם. ולכן היא רואה במערכת התיוג החדשה דרך לאזן בין הרצון לאפשר למשתמשי טוויטר כולל הנשיא לומר מה שהם אוהבים, ובמקביל להעניק לקוראים הגנה מפני טענות מטעות. האסטרטגיה בעיקר עבדה עם ציוצים בנושא קורונה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x