xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ח״כ קרעי: "אמרתי לנתניהו שכולם יהיו איתו על ספסל הנאשמים"

חבר הכנסת שלמה קרעי (ליכוד) מספר בראיון לחדשות DFN- על התמונה של נתניהו יחד עם חברי הליכוד: "הבטחתי לנתניהו שכולם יהיו איתו יחד".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר תמיכה של חברי כנסת ושרים רבים מהליכוד יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת הקראת כתב האישום בבית המשפט בירושלים, באשמת שוחד מרמה והפרת אמונים, הערב (ראשון) יוצא להגנתו חבר הכנסת שלמה קרעי: (ליכוד) ״אני אמרתי לראש הממשלה שכל הח"כים ישבו איתו על ספסל הנאשמים".

בהתייחסו לתמונה של נתניהו יחד עם רבים מהליכוד, אמר ח"כ שלמה קרעי לחדשות DFN: "זה היה מאוד ספונטני, ישבנו, דיברנו ואיחלנו הצלחה לראש הממשלה, כשקמנו לצאת הצעתי לראש הממשלה שנצטלם כולנו באופן סימלי על ספסל הנאשמים יחד איתו. זה הסתדר מיד. כולם הבינו את החשיבות של הצילום הזה. כל המחנה הלאומי שאלפים מתוכו באו לתמוך בחוץ, הגיעו מאותה סיבה. להראות לראש הממשלה שכולנו יחד איתו עד לנצחון בעז"ה."

בראיון לערוץ 12 אמר חבר הכנסת קרעי כי: ״תופרים חליפה שאין כמוה באף דמוקרטיה בעולם, המשפט הוא פוליטי״. חבר הכנסת קרעי הוא גדול נאמני נתניהו בליכוד ונחשב למקורב לראש הממשלה. בראיון הוא אמר שאינו סומך על היועץ המשפטי מנדלבליט. ״איני סומך על היועץ המשפטי כל עוד הוא מסתתר מאחורי צווי איסור פרסום. נתניהו משלם את המחיר שעשה בעבור המחנה הלאומי״.

חבר הכנסת מתן כהנא התייחס גם הוא למשפט נתניהו על משפט רה"מ שנפתח היום: יום בו ראש ממשלת ישראל מתיישב על ספסל הנאשמים הוא יום עצוב למדינת ישראל. לראש הממשלה עומדת חזקת החפות ובדין הוא רה"מ. מערכת המשפט שלנו חייבת לעבור רפורמה משמעותית כדי להשיב את אמון הציבור כלפיה. האשם העיקרי בחולאיה של מערכת המשפט הוא נתניהו שבלם בגופו כל רפורמה שהוצעה״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x