xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חתול התגלה כנשא קורונה

זה לא המקרה הראשון של בעל חיים שמאובחן עם הנגיף אך מומחים בבריטניה קבעו שמדובר במקרה נדיר במיוחד; על פי ממחקר שנעשה, החתול נדבק מבעלי הבית.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
(צילום Pixabay)
(צילום Pixabay)

בבריטניה חתול בית התגלה כנשא קורונה על מחקר שנעשה במעבדת הקורונה בוויברידג' במחוז סארי שבדרום המדינה. החתול נדבק מבני המשפחה להם הוא שייך, הם חלו בנגיף ושהו בבידוד.

"אין עדויות שמצביעות על כך שהחתול הוא זה שהדביק את בני הבית", הסבירו החוקרים. "אין אף עדות של חיית מחמד שהדביקה בני אדם". המקרה דווח לארגון הבריאות העולמי לבעלי חיים.

ראש שירותי הבריאות הציבורי בבריטניה התייחסה גם היא למקרה: "אין סיבה לדאגה. בהתאם להמלצות ארגון הבריאות העולמי – עלינו לשמור על היגיינה ולשטוף ידיים באופן קבוע גם אחרי מגע עם בעלי חיים". היא הוסיפה: "היו מספר מקרים מצומצם בהם אובחנו בעלי חיים עם הנגיף בכמה מדינות אחרות באירופה, בצפון אמריקה ובאסיה".

הווטרינרית הראשית במעבדה בה אובחן המקרה ייחודי, אמרה: "מדובר באירוע נדיר ביותר. בדרך כלל בעלי חיים שמאובחנים כחולים בקורונה מראים תסמינים קלים בלבד ומתאוששים בתוך מספר ימים".

פרופסור מרגרט הוסי מהמכון לחקר וירוסים באוניברסיטת גלזגו שבסקוטלנד הייתה חלק מהצוות שהוביל את המחקר על החתול ולדבריה: "היו מספר דיווחים על חתולות שאובחנו כחיוביות לקורונה גם בהונג קונג, בלגיה, צרפת, גרמניה, שוויץ, ספרד וארה"ב". דוגמא לדברים שאמרה הוסי זה מקרה של נמר בגין החיות בברונקס בניו יורק שאובחן עם הנגיף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x