xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פרופ׳ גרוטו מתריע: ״אם מספר החולים יעלה נצטרך לחזור לאחור״

נפתלי בנט תוקף את הממשלה, ודורש לבצע אלפי בדיקות קורונה, הוא טוען שסגר נוסף זה "בלתי נסלח" כלשונו. המשנה למנכ״ל משרד הבריאות איתמר גרוטו: ״יש לנו יכולת לבצע ארבעים אלף בדיקות ביום״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, אמר בפתח הדיון היום על תמונת מצב עדכנית על הקורונה בוועדה המיוחדת בראשות ח"כ יפעת שאשא ביטון: "אם יהיו 100 חולים ליום שאינם קשורים לאותו מוקד התפרצות אחד, אז נצטרך לחזור לאחור מבחינת ההגבלות. כרגע שזה במוקד התפרצות אחד יש לנו תכנית למניעה שאינה כוללת את כל האזרחים".

גרוטו הוסיף. "אנחנו בעלייה של בדיקות: רק אתמול בוצעו 7837 בדיקות קורונה. אנחנו במצב של יכולת להגיע ל- 14000 בדיקות ביום. ומעכשיו יש עוד שתי מעבדות שהגענו איתם להסכם ויחד איתם יש לנו יכולת להגיע לעד 40,000 בדיקות ביום. אבל כרגע לא שולחים סתם אנשים לבדיקות." סיכם גרוטו.

נפתלי בנט מי שהיה שר הביטחון בתקופת הסגר והיה אחראי על טיפול בקורונה, הגיב על דבריו של פרופ' גרוטו:

"עוד מעט, תוך ימים או שבועות, נראה מסיבת עיתונאים בשעה 20:00 של ראש הממשלה ושרים חמורי סבר,
שיגידו לציבור: ״לא הייתם בסדר, המגיפה התפרצה שוב, אין לנו ברירה אלאל להטיל סגר מחדש״. העסקים והעצמאים ייאלצו להיסגר, והפעם זו תהא מכת מוות עבורם, שקר. יש ברירה. לא צריך סגרים רחבים."

בנט הוסיף, "צריך לעבור מפטיש לפינצטה. פטיש=סגירת עסקים, לימודים, פעילות. פינצטה=איתור נשאים, שליפתם החוצה לבידוד יעיל, קטיעת שרשרת הדבקה. משק ממשיך כרגיל. הנה פרופ׳ גרוטו אומר שהם יכולים לבצע 40,000 בדיקות ביום. אז למה, למען השם, אתם מחכים?"

"למשל, לבצע בדיקות לכל התלמידים, והמורים, בבתי הספר שבהם נמצאו נשאים. וגם את כל בני משפחותיהם. את זה אפשר לעשות ביום בדיקות אחד של 40,000. מה מונע מזה לקרות? האמת, אני לא יודע. קלות דעת של הממשלה? קיבעון מחשבתי של משרד הבריאות? עצלנות? חוסר כושר ביצוע? סגר רחב של עסקים יהיה מעשה בלתי נסלח."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x