xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חשש מגל שני מערכת החינוך תמשיך לפעול

משרד החינוך הודיע כי כ- 75% מהחולים החדשים במערכת החינוך הם מהגימנסיה בירושלים, בשל כך מערכת החינוך תמשיך לפעול כסדרה - תוך טיפול נקודתי במוסדות חינוך בהם יימצא שיעור תחלואה גבוה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

משרד החינוך ערך ניטור מקיף אודות שיעור התחלואה הקיים בכלל מערכת החינוך. מהניטור עולה, כי עד עתה בכלל המערכת יש 137 חולים מאומתים, עובדי הוראה ותלמידים. מתוך מספר כולל זה 103 הם עובדי הוראה ותלמידים חולים מבית הספר הגימנסיה בירושלים. נתון זה מחדד כי כ- 75% מהחולים במערכת הם מבית הספר עצמו, הגימנסיה בירושלים. יתר החולים מפוזרים בכלל הארץ, כשבכל מקום הם מצויים בשיעורים בודדים וקטנים.

רשימת החולים

לנוכח הניטור ותמונת המצב הברורה הוחלט, כי מערכת החינוך תמשיך לפעול כבשגרה, תוך התייחסות ממוקדת למוסדות חינוך בהם יימצאו שיעורי תחלואה גבוהים. משרד החינוך ימשיך לערוך ניטור אחר המתרחש במערכת ולקבל תמונת מצב עדכנית לשם המשך קבלת החלטות.

קמפיין משרד הבריאות

בתוך כך בימים האחרונים, קיים שר הבריאות יולי אדלשטיין, שורת התייעצויות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות, מהן עלה כי הלימודים בבתי הספר ימשיכו למעט מוסדות חינוך שבהם התגלתה תחלואה בנגיף קורונה. כמו כן נדרש לחזק את ההסברה לציבור בנושא ההקפדה על ההנחיות. שר הבריאות הנחה את אגף ההסברה במשרד הבריאות לפרסם קמפיין לציבור כדי לחזק את ההענות לכללים למניעת התפשטות נגיף קורונה. במשרד הבריאות מודאגים מהעליה במספר החולים ומקצב ההדבקה לצד מגמות של אדישות ושאננות המתבטאות בזלזול ובחוסר הקפדה על הכללים. המומחים במשרד הבריאות חוזרים ומדגישים את 3 כללי הברזל. 1 חובה לעטות מסכה במרחב הציבורי ובמקומות העבודה. 2 הקפדה על היגיינה. 3 שמירת מרחק של שני מטרים מאדם לאדם, שיתוף הפעולה של הציבור קריטי למניעת סגר נוסף.

עופר ברקוביץ' יו"ר סיעת התעוררות בירושלים הגיב על הפרסום: "‏123 חולים בגימנסיה מחייבים בדק בית:

1 חייבים לשמור על ההנחיות. הקורונה כאן. הסכנה לסגר עם פגיעה כלכלית חריפה קיימת. 2 לימודים לכיתות ז' עד י"ב-כדאי לחשוב על לימוד מרחוק או אחרת. 3 מערך בדיקות אפקטיבי ומהיר בכל גילוי הדבקה – קריטי. 4 לכל הירושלמים הקשורים לגימנסיה – פעלו באחריות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x