xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חשוד נעצר בגין שליחת מכתב שהכיל את הרעל הקטלני ריסין לנשיא טראמפ, המכתב נשלח לבית הלבן

חשוד נעצר לאחר ששלח מכתב המכיל את הרעל ריסין הקטלני לנשיא דונלד טראמפ בחבילה שהופנתה לבית הלבן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ: מתוך אינסטגרם
הנשיא טראמפ: מתוך אינסטגרם

האדם ששמו לא פורסם נעצר על ידי סוכני מכס ומשמר הגבול בזמן שניסה להיכנס לארה"ב מקנדה, כך דיווחה ביום ראשון רשת NBC לאחר שאחד מפקידי אכיפת החוק הפדרלי שוחח עם הערוץ.

בשלב זה לא פורסמו פרטים נוספים אודות החשוד כגון גיל, שם או האם זה גבר או אישה. אך גורם רשמי אמר ל"ניו יורק טיימס" בשבת כי הרשויות מחפשות אישה קנדית בקשר לחבילה הקטלנית.

המכתב החשוד שהופנה לנשיא יורט על ידי רשויות החוק בתחילת השבוע, כך חשף ה-FBI ביום שבת. כל החבילות המופנות לבית הלבן ממוינות ועוברות בדיקה במתקן מיוחד מאובטח לפני המסירה.

המעטפה לבית הלבן נתפסה במתקן הבדיקות הסופי לפני שנשלחה לחדר הדואר בבית הלבן. בדיקות מעבדה אישרו את הימצאותו של ריסין, רעל קטלני לכל מי ששואף ממנו, ה-FBI פתח מיד בחקירה לאיתור השולח.

ה-FBI והשרות החשאי של ארה"ב ושירות הדואר האמריקאי חוקרים מכתב חשוד שהתקבל במתקן דואר ממשלתי בארה"ב", כך נמסר מה-FBI בהצהרה ביום שבת. "נכון לעכשיו, אין שום איום ידוע על ביטחון הציבור". מקורות אכיפת החוק אמרו ביום שבת כי הם מאמינים שהחבילה נשלחה מקנדה. על פי החשד, החשוד שלח חבילות רעל נוספות למתקן מעצר ולשריף בטקסס.

אין עדיין שום אינדיקציה לכך שאריזות הרעל קשורות לארגוני טרור בינלאומיים כלשהם. ריסין הוא רעל חזק ביותר, הוא קטלני ביותר אם הוא נשאף או מוזרק. שאיפת הרעל בכמות של כמה גרגירי מלח יכולה להיות קטלנית, הרעל ריסין שימש בעבר למטרות נגד פוליטיקאים אמריקאיים באמצעות הדואר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x