xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חשד לניסיון רצח ונסיון התאבדות דקר את אשתו וקפץ מהקומה השביעית

חשד לרצח והתאבדות: הבעל קפץ מדירתו לאחר שדקר את אשתו בדירתם, הגבר בשנות הארבעים לחייו נמצא על הרצפה בשכונת ברכפלד בעיר מודיעין עילית, כשהוא במצב קשה לאחר שקפץ מדירה בקומה השביעית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה. צילום ישראל כץ דוברות מד״א
אילוסטרציה. צילום ישראל כץ דוברות מד״א

חשד לרצח והתאבדות: הבעל קפץ מקומה שביעית לאחר שדקר את אשתו בדירתם היום (שבת). הגבר בשנות הארבעים לחייו נמצא על הרצפה בשכונת ברכפלד בעיר מודיעין עילית, כשהוא במצב קשה לאחר שקפץ מדירה בקומה השביעית, כוחות ההצלה שהגיעו לדירתם מצאו את האשה דקורה בכל חלקי גופה ומצבה קשה.

פרמדיק מד"א אורן קיינר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל הנשמה הבנו שיש פצועה נוספת באחת הדירות בבניין. התחלנו את הפינוי הדחוף לבית החולים כשהצוות הנוסף עלה לדירה".

הפרמדיקית טל מורג סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצועה, אישה בת 37 כשהיא בהכרה מעורפלת עם פציעות בגופה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

מהמשטרה נמסר כי האישה נמצאה עם סימני דקירה בכל חלקי גופה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותה לבית החולים שיבא הגבר פונה אף הוא בחיים לבית החולים. כוחות משטרה וחוקרי זיהוי פלילי הוזעקו למקום ופתחו בחקירה.

מארגון וויצו נמסר בנוגע לאירוע במודיעין עילית: "מקרה נוסף של אלימות נגד נשים, ולצערנו לא האחרון. כישלון מתמשך של כלל המערכות ממשיך להדהד, ונשים תמשכנה לשלם מחיר כבר, אם הממשלה לא תתעורר ותיקח אחריות כוללת על מיגור האלימות. הממשלה חייבת ליישם את התכנית הממשלתית לטיפול באלימות כלפי נשים לאלתר ולהתייחס לתופעה כטרור לכל דבר."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x