xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חצרוני נגד אביב גפן שחגג בר מצווה לבנו; "חגיגת בר מצווה זה מעשה מגונה"

פרופסור אמיר חצרוני, גזען ידוע ופרובוקטור גדול, יצא נגד הזמר אביב גפן שחגג בר מצווה צנועה לבנו דילן, חגיגה קטנה עקב נגיף הקורונה המשתולל בישראל ובעולם כולו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אמיר חצרוני יצא נגד הזמר אביב גפן בפוסט שפרסם באינסטגרם למעל 80,000 עוקביו, שם גידף את היהדות ואת עצם חגיגת בר המצווה.

"הזלתי דמעות בסוף השבוע למראה המעשה המגונה שעשה זמר העבר אביב גפן בבנו הבכור דילן, בנסיון נואש למכור דיסקים לדוסים שלא עברו עדיין לספוטיפיי". כתב חצרוני. הוא נתן לעוקביו קצת רקע מי זה הזמר אביב גפן: "לקהל הצעיר שפחות מכיר, גפן היה סוג של סלב בשנות ה-90, שעשה את עצמו משתמט שמאלן למרות שבפועל שוחרר מצה"ל בגלל בעיות בגב והמשיך להופיע לפני חיילים בצבא הכיבוש שלא היה להם מזל לזכות כמוהו בפרופיל 21", כתב חצרוני.

חצרוני המשיך בהשתלחות וכתב: "אחרי שכוכבו כזמר דעך גפן ניסה את מזלו בקידום בתי קפה בינוניים מרשת ארומה, השתתף בתוכניות ריאליטי כושלות עם זמרים ים-תיכוניים, ולאחרונה גם לקח חלק בסחר חוקי בסמים תחת המותג 'קנאביס רפואי'. אחרי שמכר לנו קפה גרוע, סמים מסוכנים, וזמרים ים-תיכוניים שמקומם הטבעי בעזה, עכשיו הוא מוכר לנו את הקדוש ברוך הוא."

חצרוני המשיך עם ההשתלחות: "זכותו, הבעיה שהוא מצרף לעסקה את בנו הקטין, שלא חטא ולא פשע, וזו בטח לא אשמתו שאבא שלו יצא מהאופנה, גפן מנצל את האנומליה היודו-ציונית שאוסרת על נערות בנות כמעט שש עשרה להחליף נוזלים עם כדורגלנים מקצוענים שיודעים למצוא את השער בנימוק שהן עדיין ילדות, אך מתירה לאבות לקשור את ילדם בן ה-13 ברצועות של פרה שנשחטה באכזריות, כי זה קידוש השם."

חצרוני סיים את הפוסט עם משאלה: "כולי תקווה שלא ירחק היום והחוק יגן על ילדים מפני הורים רודפי רייטינג ויאסור על בר מצווה וברית מילה לקטינים. עד אז אני מאחל לדילן גפן שישתחרר מהטראומה, ויבין שאם היה אלוהים אבא שלו לא היה צריך לעקוד את הילד שלו בתפילין בשביל שישמיעו אותו בקול ברמה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x