xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חסן סאלח אל-מג'יני תושב אבו דאבי "השלום החם בין ישראל לאיחוד האמירויות הוא ניצחון לכולנו"

חסן מאבו דאבי במסר לישראלים: "עלינו לתת לעבר להיות העבר, ולצפות קדימה להזדמנויות המחר, בכל פעם שתבקרו באיחוד האמירויות תתקבלו בברכה בארצנו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חסן סאלח אל-מג'יני
חסן סאלח אל-מג'יני

חסן סאלח מאבו דאבי פרסם טור באתר ג'רוזלם פוסט, וכתב כי "ניצחונות אמיתיים ומתמשכים הם ניצחונות השלום, לא ניצחונות המלחמה"חסן מתאר את ההסכם: "אנחנו בשערי עידן שלום היסטורי בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות. זה יהיה שלום חם לא כמו ירדן או מצרים, איחוד האמירויות מעולם לא היתה במלחמה עם ישראל. השלום והדו-קיום הם עמוד התווך של היהדות, האיסלאם והנצרות. אין פלא שלבם של הישראלים והאמירטים מלאי שמחה לאחר הידיעה על ההסכם ההיסטורי בין שתי המדינות שלנו".

"יש תחושת אופטימיות רבה באיחוד האמירויות היום" כותב חסן. "רצון אמיתי להכיר טוב יותר את הישראלים, ברמה האישית והאנושית. רוב תושבי איחוד האמירויות נרגשים לבקר בישראל, לראות את ארצכם היפה ולפגוש ישראלים. באופן דומה, הרשו לי להבטיח לכם כי בכל פעם שתבקרו באיחוד האמירויות תתקבלו בברכה בארצנו".

חסן שואף לשלום רחב יותר: "גישה הצופה אך פני עתיד עם מחויבות אמיתית לשינוי, נחוצה תמיד על מנת להתגבר על סכסוכי עבר ולפרק חסמים, הסכם שלום זה בין שתי המדינות שלנו מספק בדיוק את ההזדמנות מסוג הזה, עלינו לתפוס ולהשתמש בהם כבסיס לא רק לשלום בין ישראל לאמירויות, אלא לשלום רחב יותר בין ישראל לעולם הערבי".

חסן כותב כי ההסכם קיבל תמיכה מהרבה אנשים בולטים באיחוד האמירויות, "הם שיבחו וברכו את ההסכם הזה ומעריכים מאוד את השינוי האסטרטגי הזה. עלינו לתת לעבר להיות העבר ולצפות קדימה להזדמנויות המחר".

"השלום נולד בלבם ובמוחם של האנשים, ניצחונות אמיתיים ומתמשכים הם ניצחונות השלום, לא ניצחונות המלחמה כותב חסן. "האווירה התומכת בשלום והאינטראקציה שאנו עדים אליהם דרך פלטפורמות הרשתות החברתיות באיחוד האמירויות וישראל, ויותר ויותר במדינות ערב יותר, נותנות לנו תחושה רבה של תקווה כי שלום בר-קיימא כזה אכן אפשרי".

חסן מזכיר את הנושא הפלסטיני: "למרות שיש לנו גם אמפתיה לעם הפלסטיני, זה מצער שבמקום לנצל הזדמנות זו לקדם את מצבם, הנהגתם שוב דחתה יד מושטת לשינוי אמיתי ומשמעותי. הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות נועד לשים קץ לסכסוכים באזור ולהפיץ את ערכי השלום בין העמים. צעד היסטורי זה יתרום לחיזוק היציבות, הצדק והשלום בעולם, המבוסס על ערכים אנושיים אוניברסליים שכל אחד מאמין בהם, דיאלוג כזה, דו קיום וסובלנות בין דתות ותרבויות שונות".

"לאחר הסכם השלום ההיסטורי בשבוע שעבר, אנו חשים תחושה הדדית של התרגשות ותקווה לעתיד טוב יותר. זה החלום שלנו שאחרים, במיוחד בעולם הערבי, יראו אותו גם ויצטרפו אלינו".

הכותב הוא בכיר בחברת הנפט הלאומית של אבו דאבי, ופעיל למען שלום ופיוס אזורי.

חסן התראיין לערוץ 13 שם סיפר על הרגשות ועל החלומות שיש לו מהסכם השלום.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x