xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"חסמו אותי בגלל שאני עגולה מדי": אושיית רשת תוקפת את טיק-טוק

דוגמנית מפלורידה, הצליחה להשג את תשומת לב הטיקטוקרים האמריקאים אחרי שטענה שהיא נחסמת מהאפליקציה שוב ושוב; "הם מייד מוחקים את זה ומסירים את העוקבים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

ניילין אשלי בת 32, דוגמנית במיאמי, פלורידה, עם 2 מיליון עוקבים באינסטגרם, טוענת כי התוכן שלה, נחסם פעם אחר פעם ברשת החברתית טיק טוק.

"מעציב אותי שהם מסירים את הסרטונים שלי", היא אומרת, "במהלך תקופת הקורונה התאהבתי בטיקטוק. הניסיון הראשון שלי במדיה החברתית היה לעשות סרטונים מצחיקים ב- Vine וכשהם ירדו, העברתי את הכשרונות שלי לאינסטגרם".

"לאחר מכן טיקטוק הפכה לשחרור שלי ואפשרה לי לבטא את האישיות הקומית שלי – עד ששמתי לב שהם ממשיכים להפלות אותי בגלל הגוף שלי". אשלי אומרת שההסרות החוזרות פוגעות בה קשות, משום שהשימוש באפליקציה מהווה עוד דרך להתפרסם, להשיג עבודות ולייצר הכנסה. 

לדבריה, היא יכולה להרוויח כ-1,000 דולר לפוסט ברשת החברתית, אבל עכשיו היא מאמינה שהגזרה שלה היא זו שמושכת את אלגוריתם הצנזורה של הפלפטורמה, ומונעת ממנה להמשיך להרוויח כמו שאר הדוגמניות.

"בהתחשב בזה שקיץ, הרבה אנשים בטיקטוק מפרסמים פוסטים בביקיני או במכנסיים קצרים. אם אני מעלה סרטונים כאלה, אפילו שאני לא מראה יותר מדי מחשוף בהשוואה לבנות האחרות, הם מייד מוחקים את זה ומסירים את העוקבים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x