xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חמישה רעיונות למתכונים עם בטטה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אין כמו בטטה. היא מתוקה,  טעימה ומשתלבת מעולה במתכונים מכל הסוגים, החל ממנות ראשונות, דרך עיקריות וכלה בקינוחים מעניינים. היא מצוינת כאלמנט מרכזי במנה וגם כתוספת. יש מגוון עצום של מאכלים נהדרים שניתן להכין איתה וכולם מעוררי תיאבון. בנוסף, הערך התזונתי שלה מצוין! במאמר זה, אספנו מספר מתכונים המציבים את הבטטה בקדמת הבמה.

המנה הקלסית – פסטה ברוטב שמנת בטטה

יש משהו כל כך מנחם בפסטה ברוטב שמנת וכשהיא מגיעה עם בטטה, הנחמה אף גדולה יותר. בנוסף, גם כאשר משקיעים בה מעבר למינימום הנדרש, היא עדיין פשוטה ומהירה מאוד להכנה. ניתן לבחור כל סוג של פסטה ולבשל אותה כמו שאוהבים. מומלץ לשמור כמות מסוימת של מים שבהם היא התבשלה, כדי להסמיך ולהעשיר את הרוטב. במקביל, מכינים את הרוטב אשר יורכב מקוביות בטטה אפויות או מטוגנות, בתוספת תבלינים שאוהבים וכמובן, גבינות. חשוב לציין למרות שמדובר בפסטה שמנת בטטה, ניתן ליצור גרסאות טבעוניות מופלאות אשר אינן יורדות ברמתן מהמקור!  

המנה החורפית – מרק כתום

מרק כתום הוא חלום אמיתי, המאפשר לכל אחד ואחת לעוף עם הדמיון וליצור את המרק המשודרג המושלם. עם זאת, לכל מתכון משודרג יש גרסה בסיסית וטעימה במיוחד, שאליה ניתן להוסיף ולגוון. מרק כתום בסיסי הוא שילוב מנצח של ירקות שורש כגון תפוחי אדמה, דלעת, גזר וכמובן, בטטה. ניתן להגיש אותו בגרסה חלבית המשלבת שמנת, חלב וגבינות או בגרסה טבעונית פרווה המבוססת על המים שבהם התבשלו הירקות, וכך להדגיש את הטעמים שלהם. למתקדמים, מומלץ לנסות לפחות פעם אחת להגיש את המרק הכתום בתוך לחם ולהכניס את אירופה אליכם הבייתה! כי למה לחכות לטיסה הבאה?!

המנה הקלילה – לביבות בטטה ובצל

בטטה לרוב נקשרת למנות כבדות כמו אלו שהוצגו לעיל. קבלו הצעה למנה קלילה ומפתיעה, לביבות! כי מי אמר שאוכלים אותן רק בחנוכה? כאשר מגיעים אורחים או פשוט ברגעים שבהם מתחשק נשנוש קליל, מהיר ומשביע, לביבות הן פתרון נפלא. היופי בלביבות הוא שאין סוף לסוגים, השילובים והטעמים הנפלאים שכולם אוהבים. תוכלו להתאים את המתכון לילדים או לשדרג אותו אם אתם מארחים חברים ומשפחה. אל תשכחו להגיש לצידן כמה מטבלים מעניינים להעשרת הטעמים.  

מנה לכל אירוע – פשטידת בטטה

מנות שמתאימות לכולם ללא יוצא מהכלל הן המנות המנצחות והמועדפות על כולם ובדיוק כזו היא פשטידת הבטטה. יש אין ספור סוגים ואפשרויות הכנה, למשל, פשטידות אשר משלבות בטטה עם ירקות נוספים ותיבול עשיר, או כאלו המבוססות על בלילה פשוטה בלבד, פשטידות טבעוניות ואפילו ללא גלוטן. כאשר מחפשים מה להכין לאירוע או לארוחת ערב, פשטידות מוכיחות עצמן שוב ושוב כארוחה מצוינת בפני עצמן ואפילו כתוספת.

המנה המפתיעה – קינוחי בטטה

כבר שמעתם על קינוחים מיוחדים בעבר. כאלו המשלבים אלמנטים לא שגרתיים ואף מצרכים אשר נחשבים לרוב כמנה עיקרית, פסטה למשל. נוסף על אלו, סביר להניח כי בוודאי מעולם לא העליתם על דעתכם את האפשרות להגיש לאורחים שלכם קינוח המשלב בטטה. קינוח אחד מפתיע במיוחד מגיע אלינו היישר מיפן, זוהי הבטטה המקורמלת והאמינו לנו, היא תכבוש גם את ליבכם. מומלץ להוסיף מעט מלח גס בשלב ההגשה ליצירת עומק טעמים נוסף, שהרי ידוע כיום כי אין כמו השילוב בין מתוק ומלוח. קינוח אחר אשר במרכזו הבטטה, מגיע אלינו דווקא מהודו. דמיינו אותה אפויה בתנור יחד עם הל, שקדים לפי הטעם וחלב צמחי. מרכיב הפלא במנה הזו הוא הגהי, חמאה הודית יוצאת דופן אשר מעניקה לקינוח את הניחוחות והטעמים הייחודיים לו. אם תרצו להפתיע את האורחים שלכם בקינוח יוצא מגדר הרגיל, כעת אתם גם יודעים איך לעשות זאת.

ארוחה שלמה על טהרת ירק אחד

כעת, לאחר שהצגנו בפניכם אפשרויות למנה ראשונה, עיקרית ואפילו קינוח העשוי בטטה, אתם יכולים לבנות תפריט אירוח מושלם אשר מבוסס כל כולו על הירק האהוב. בעוד שאנשים רבים מעדיפים להיצמד למנות הקלסיות המוכרות בכל בית בישראל, ולהיכן את אותם המאכלים, אתם תוכלו להפתיע את בני המשפחה והחברים עם תפריט לא צפוי שגדוש במנות טעימות, משביעות וצבעוניות אשר כולן על טהרת הבטטה. ושיהיה בתאבון!

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron