xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

חמוש התחפש לנהג של חברת FedEx והרג את בנה של שופטת פדרלית בארה"ב המעורבת בחקירת ג'פרי אפשטיין

חמוש ירה בבנה של שופטת פדרלית ופצע את בעלה בפיגוע ירי ביום ראשון בביתם בניו ג'רזי, השופטת אסתר סאלאס לא נפגעה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום אילוסטרציה Pixabay
צילום אילוסטרציה Pixabay

בנה של השופטת אסתר סאלאס, נורה בעת שפתח את דלת הבית לחמוש שהתחפש לעובד של חברת שליחויות, והרג את דניאל אנדרל, בן 20, שנורה למוות כשפתח את הדלת.

בעלה של השופטת מרק אנדרל, הוא סנגור פלילי ותובע לשעבר, אושפז במצב כזה קשה מאד, אך נמצא במצב יציב לאחר שעבר ניתוח, כך דווח בכלי תקשורת בארה"ב.

"הוא נורה דרך הלב" אמר ראש עיריית צפון ברנזוויק, פרנסיס וואמק, חברו של השופט. המניע לא ברור. וומאק אמר לרשת -ABC כי "כשופטת היו לה איומים מדי פעם, אבל לאחרונה לא היו לה כאלה." השופטת סאלאס, בת 51, הייתה האישה ההיספנית הראשונה שמכהנת כשופטת פדרלית מחוזית בניו ג'רזי, היא מונתה לתפקידה הנוכחי על ידי הנשיא ברק אובמה בשנת 2010.

לאחרונה היא עסקה בתביעת קבוצת משקיעים נגד הבנק הגרמני 'דויטשה בנק'. המשקיעים טענו כי הבנק כשל בנוגע למדיניות שלו נגד הלבנת כספים, כי שיתף פעולה עם עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין שהתאבד בכלא לפני מספר חודשים לאחר שנעצר באשמת סרסור קטינות, בין חבריו הרבים שביקרו באי 'לוליטה אקספרס' היה גם אהוד ברק, שטוען כי הוא לא ראה שם משהו חשוד.

הירי מגיע על רקע מעצר האשה הקרובה ביותר לג'פרי אפשטיין שנעצרה לפני עשרה ימים, היא נמלטה לחדר אחר בזמן שהמשטרה הגיעה לעצור אותה, ה- FBI ריסק את הדלת וגילה טלפון סלולרי עטוף בנייר כסף, אשר התובעים כינו "מאמץ לכאורה להתחמק מגילוי" על ידי אכיפת החוק.

התובעים בניו יורק אמרו כי מדובר בראיה לכך שמקסוול "מיומנת לחיות במסתור" ויש לדחות את הערבות שגיליין רוצה לתת כדי להשתחרר.

נכון לעכשיו היא מוחזקת במתקן מעצר הדומה למצודה בברוקלין, שם היא לובשת בגדי נייר כדי לוודא שהיא לא תהרוג את עצמה.

כזכור ג'פרי אפשטיין תלה את עצמו באוגוסט האחרון בזמן שהמתין למשפט באשמת סחר בקטינות, ומחלקת המשפטים מבקשת לוודא שהיא לא תעשה אותו דבר.

מחאה מתחת ביתו של אהוד ברק בתל – אביב
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x